| کد خبر: 153977 |

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه:

روزانه 1400 زائر اربعین به صورت رایگان در کرمانشاه جابه‌جا می‌شوند

مدیرعامل تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه با جابه‎جایی روزانه 1400 زائر آماده ارائه خدمات به زائران است.

تین نیوز

مدیرعامل تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه با جابه‎جایی روزانه 1400 زائر آماده ارائه خدمات به زائران است.

سجاد سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه ، با اشاره به تمهیداتی که برای حمل و نقل مراسم اربعین حسینی در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: با هدف تسهیل و تأمین رفاه حال زائران و ارتقای خدمات برای حمل و نقل به آنها، تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

مدیرعامل تاکسیرانی شهر کرمانشاه از استقرار پنج تاکسی راهنما در میادین ورود و خروجی شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: در راستای نظارت و کنترل بر نحوه خدمت‎رسانی و نرخ کرایه‎ها، اکیپ‌های گشت و بازرسی در ایام اربعین در ورودیها و پایانه های مسافربری مستقر شده‌اند.

سلیمانی با بیان اینکه از زمان آغاز طرح اربعین در کرمانشاه 10 تاکسی در سطح شهر اقدام به جابه‎جایی رایگان مسافران و زائران اربعین می‌کنند، عنوان کرد: به طور میانگین روزانه 1400 زائر تویط این ناوگان به صورت رایگان منتقل می‌شوند.

وی افزود: گشت مشترک سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور و با هماهنگی دستگاه قضائی با خودروهای بدون هویت که در پایانه‌ها ایجاد مزاحمت کنند برخورد خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه اظهار کرد: به مناسبت ایام اربعین حسینی تعداد یک هزار پرچم ویژه محرم بر روی تاکسی‎ها نصب و در میادین ورودی شهر و پایانه‎های مسافربری نیز بنر خیرمقدم زوار نصب شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.