| کد خبر: 153854 |

7دستگاه پل درمحورمرزی اینچه برون در حال احداث است

مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از عملیات اجرایی احداث7 دستگاه پل در محور گنبد – سه راهی داشلی برون-اینچه برون در حوزه شهرستان گنبد کاووس خبر داد.

تین نیوز

مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از عملیات اجرایی احداث7 دستگاه پل در محور گنبد – سه راهی داشلی برون-اینچه برون در حوزه شهرستان گنبد کاووس  خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی  استان گلستان، علی اکبر شاهینی گفت، با توجه به اهمیت محور مرزی اینچه برون و تردد بار و مسافر و وجود پایانه مرزی اینچه برون و صدمه دیدن پلهای موجود این محور براثر جاری شدن سیل وجمع شدن اب های روان پس از بررسی لازم تصمیم به ترمیم و احداث پل جدید با مشخصات فنی و دهانه دو متری درحال احداث است .

مدیریت ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان :اعتبار مورد نیاز اجرای این پروژه را 6500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی ( تبصره 36 )تخصیص و پروژه اجرایی فوق بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

شاهینی افزود :  برقراری ترافیک عبوری ایمن، ، ساماندهی و ایمن سازی ابنیه فنی، افزایش عمر مفید راه و ابنیه، جلوگیری از آب نشستگی و مسدود شدن محور در زمان وقوع سیلاب از مهمترین دلایل اجرای این پروژه در محور فوق می باشد.  

وی اظهار امیدواری نمود تا آخر سالجاری از این 7 دستگاه پل بهره برداری میشود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.