| کد خبر: 153811 |

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی دالاهو شایان توضیح داد:

◄ شرایط مرز پرویز خان؛ 40 روز پس از بسته شدن

متاسفانه بسته شدن پرویزخان بازارعرضه و تقاضا را از بین برده است ضمن اینکه بیشتر این کالاها به تاریخ میلادی است و در ایران استفاده نمی‌شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی دالاهو شایان خبر داد که بازگشایی مرز پرویز خان در استان کرمانشاه به زودی محقق می شود.

سید بهرام دلاوری مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی دالاهو شایان در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز در خصوص آخرین وضعیت تردد در مرز پرویزخان، باشماق و خسروی  گفت: مرز باشماق باز است اما پرویزخان هنوز بسته است و هیچ ترددی در آن انجام نمی‌گیرد.

وی در خصوص احتمال بازگشایی پرویزخان گفت: گزارش‌هایی وجود دارد که پرویز خان تا فردا باز می‌شود با این حال هنوز خبر دقیقی به دست ما نرسیده و آخرین اظهار نظر فرماندار حکایت از بازگشایی زودهنگام مرز پرویزخان دارد.

به گفته دلاوری با توجه به اینکه در آستانه اربعین قرار داریم احتمال بازگشایی پرویزخان وجود دارد اما مسئولان با طرح این موضوع که امنیت کافی در مرز پرویز خان وجود ندارد از بازگشایی پرویزخان خودداری می کنند.

وی با توضیح اینکه این شرایط برای مرز خسروی نیز وجود دارد، تصریح کرد: خسروی هم هنوز به‌عنوان مرز مسافری باز نشده است و تا این ساعت هیچ ترددی از مرز خسروی انجام نگرفته است این در حالی است که پیش‌تر اعلام‌شده بود به‌محض تأمین امنیت خسروی این مرز مسافری باز می‌شود.

دلاوری با توضیح اینکه اکنون بیش از یک ماه است که مرز پرویزخان بسته است گفت: از پنجم ماه مهر مرز بسته‌ شده است و اکنون وضعیت کارخانه‌‌دارها و رانندگان بحرانی است. خیلی‌ها جنس خریداری کردند و کارخانه‌ها نیز اقدام به تولید انبوه کرده اما کالا روی دستشان مانده است. متاسفانه بسته شدن پرویزخان بازارعرضه و تقاضا را از بین برده است ضمن اینکه بیشتر این کالاها به تاریخ میلادی است و در ایران استفاده نمی‌شود.

وی در خصوص نوع این اجناس گفت: از کاشی و سرامیک تا بستنی و سایر مواد خوراکی تولید شده است چراکه کردستان کشور مصرف‌کننده است و ایران در کردستان بازار زیادی داشت.

دلاوری هم‌چنین خبر داد که بعد از بسته شدن پرویز خان روزانه 70 تا 80 کامیون و در برخی مواقع 100 کامیون از باشماق تردد دارد و گفت:شایعات در مرز هول بازگشایی پرویز خان زیاد است اما فعلا خبری نیست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.