| کد خبر: 152631 |

رئیس شورای شهر اصفهان:

شهرداری‌ها دچار ناکارآمدی شده‌اند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهرداری ها امروز دچار نوعی ناکارآمدی شده‌اند، گفت: باید حجم شهرداری کم شود تا کارایی بهتری داشته باشد.

تین نیوز

 رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهرداری ها امروز دچار نوعی ناکارآمدی شده‌اند، گفت: باید حجم شهرداری کم شود تا کارایی بهتری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر ، فتح الله معین پیش از ظهر شنبه در آئین تکریم و معارفه خدمتگزاران مردم در شهرداری اصفهان ضمن آرزوی قبولی عزاداری های مردم اصفهان با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد از مردم ایران شیعه و دوستدار امام حسین (ع) هستند، اظهار داشت: در شهر اصفهان این نسبت بیشتر است و مردم این شهر دارای شرایط زندگی عزتمندانه هستند .

وی با اشاره به اینکه به تعبیر ادبیات امروزی باید همه حقوق شهروندی مردم اصفهان باید به خوبی محقق شود، تصریح کرد: همه آنچه در شهرداری وجود دارد حاصل تلاش مردم است و باید همه این عناصر در خدمت مردم باشند .

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه حمل و نقل مناسب، هوای پاک و محیط زیست سالم و فضای سبز مناسب حق مردم اصفهان است، اضافه کرد: باید امنیت تا جایی که به شهرداری مربوط است برای شهروندان تامین شود .

وی شهرداری را متولی انجام بخش عظیمی از نیازهای مردم در شهر عنوان کرد و افزود: قوانین شهرداری ها از گذشته های دور تاکنون تغییرات زیادی را نداشته و این امر بیانگر این است که شهرداری بیش از همه به مردم وابسته و در خدمت مردم است .

طی چند سال اخیر شهرداری حجیم شده و پول مردم را می بلعد

معین با اشاره به اینکه در دوره های گذشته نوسانات زیادی در حوزه خدمت رسانی به مردم وجود داشته است، افزود: باید توجه داشت که طی چند سال اخیر شهرداری حجیم شده و پول مردم را می بلعد و چنانچه این مشکل حل نشود پیامدهای بدی را خواهد داشت .

وی با بیان اینکه شهرداری ها امروز دچار نوعی ناکارامدی شده‌اند، اضافه کرد: باید حجم شهرداری کم شود تا کارایی بهتری داشته باشد .

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه ایجاد تغییر و تحول در شهرداری به منظور کارآمد شدن و راندمان بالاتر نیاز است، افزود: از این رو ما مجبور به کاهش حجم شهرداری هستیم .

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات در شهرداری باید شفاف سازی که دغدغه همه اعضای شورای اسلامی شهر است محقق شود، ابراز داشت: مدیرانی که در شهرداری بنا بر اعتقاد خودشان به خوبی کار کرده اند و ما از آنها قدردانی می کنیم ولی باید توجه داشت که امروزه در دنیا اصل بر تغییر است .

معین با بیان اینکه در دنیای رو به رشد و متغیر اصل بر انجام و ضرورت تغییرات است تا افکار نویی بر امور حاکمیت یابد، تصریح کرد: تغییر و تحولات امروز در شهرداری بنا بر سنت موجود در شهرداری و دیگر دستگاه های اجرایی است و امری طبیعی قلمداد می‌شود .

وی با تأکید بر اینکه همه تلاش ها در راستای رسیدن به نقطه تعالی و توسعه اصفهان است، اظهار داشت: تامین حقوق شهروندی و شفافیت در راستای تکریم ارباب رجوع دو اصل در مدیریت جدید شهرداری است که این دو اصل جای امیدواری برای موفقیت بیشتر را ایجاد می‌کند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.