| کد خبر: 152490 |

با حضور مدیرعامل "هما" در فرودگاه حضرت امام(ره):

پرواز 3421 پیش از موعد مقرر شده برای تاخیر، تهران را ترک کرد

پرواز شماره 3421 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" که به دلیل بروز نقص فنی در سیستم موتور هواپیما با تاخیر مواجه شده بود و پیش بینی می شد ساعت 20 تهران را به مقصد بغداد ترک کند، با حضور فرزانه شرفبافی، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران"هما"، در فرودگاه حضرت امام(ره) و نظارت بر روال انجام کارها، پیش از موعد مقرر شده انجام پذیرفت.

تین نیوز

پرواز شماره 3421 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» که به دلیل بروز نقص فنی در سیستم موتور هواپیما با تاخیر مواجه شده بود و پیش‌بینی می‌شد ساعت 20 تهران را به مقصد بغداد ترک کند، با حضور فرزانه شرفبافی، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران«هما»، در فرودگاه حضرت امام(ره) و نظارت بر روال انجام کارها، پیش از موعد مقرر شده انجام پذیرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، در پی طولانی شدن زمان رفع نقص رخ داده در هواپیمای مسیر تهران-بغداد، مدیرعامل «هما» شخصا در فرودگاه حضرت امام(ره) حضور یافت و به دلجویی از مسافران این پرواز پرداخت. وی همچنین با نظارت بر روند پذیرایی و انتقال مسافران به هتل برای استراحت تا زمان انجام این پرواز، از نزدیک در جریان اقدامات رفاهی پیش بینی شده قرار گرفت و با مسافران این پرواز به گفتگو پرداخت.

 با پیگیری های صورت گرفته، این پرواز که پیش‌بینی می‌شد ساعت 20 انجام پذیرد، زودتر از موعد ذکر شده تهران را به مقصد بغداد ترک کرد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.