| کد خبر: 15179 |

معاون وزیر راه در ضیافت افطاری بازنشستگان بنادر:

◄ نیروی انسانی بزرگ‌ترین سرمایه سازمان بنادر است / لزوم بهره‌گیری از تجربه و دانش بازنشستگان

تین نیوز | مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، نیروی انسانی را بزرگ ترین سرمایه این سازمان دانست و بر لزوم بهره گیری از تجربه و دانش بازنشستگان این سازمان تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز، جمع بزرگی از بازنشستگان سازمان بنادر و دریانوردی، دوم مرداد ماه، در یک ضیافت افطاری در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران، گردهم آمدند.

محمد سعیدنژاد، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در این مراسم، گفت: تلاش ما در سازمان بنادر این است که این سازمان را به عنوان سازمانی پیشتاز در ارائه خدمات حمل و نقلی در کشور مطرح کنیم که امیدوارم با تلاش همکاران، این امر محقق شود.

وی ادامه داد: در این سازمان و نیز دیگر سازمان های کشور، سرمایه انسانی، مهم ترین سرمایه است؛ این کلام برگرفته از آموزه ها و نظرات بزرگان دین ماست.

سعیدنژاد با بیان این که «ما هیچ چیزی مهم تر از سرمایه انسانی نداریم» افزود: اگر همه بنادر را نیز به بنادری مدرن تبدیل کنیم و گران ترین بنادر جهان را داشته باشیم، اگر نیروی انسانی مطلوبی نداشته باشیم، هیچ چیز نداریم، بنابراین مهم ترین سرمایه این سازمان نیروی انسانی به ویژه نیروی انسانی مجربی است که در سال های دور در سازمان کار کرده اند و اکنون به عنوان بازنشستگاه سازمان در این جا حضور دا رند.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: البته اگر نیروی انسانی ما تلاش می کند تا وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهد، عامل اصلی توفیق در این مسیر، خانواده ها هستند که امکانات و آرامش را برای کارکنان سازمان فراهم می کنند.

سعیدنژاد با اشاره به فعالیت های گسترده و مهم سازمان بنادر در دوران دفاع مقدس، گفت: به ویژه در بنادر جنوبی کشور کارکنان بنادر تلاش جانانه ای در دفاع از بنادر داشتند که قطعا ارزش این تلاش کمتر از ارزش حضور رزمندگان در جبه ها نبود، زیرا یکی از مهم ترین اهداف دشمن در جنگ، از کار انداختن اقتصاد کشور به ویژه بنادر بود که برخی کارکنان بنادر در مقابله با این هدف، جان خود را از دست دادند و شهید شدند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اظهار کرد: وظیفه خود می دانیم از همه نیروی انسانی که در سازمان کار می کنند، قدردانی و تقدیر کرده و زمینه رشد آن ها را چه در مسایل علمی و چه در بخش معنوی فراهم کنیم.

وی با اشاره به لزوم بهره گیری از تجربه و دانش بازنشستگان سازمان بنادر در انجام فعالیت های سازمان گفت: استفاده از تجربه بازنشستگان در سال های گذشته به عنوان یک هدف در سازمان مطرح بود و ما نیز به عنوان سیاست کلی و کلان کشور آن را دنبال می کنیم و معتقدیم باید جایگاهی برای استفاه از تجربه فراوان بازنشستگان، به ویژه در حوزه بندری و دریایی فراهم شود.

پیش از سخنان مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، از خانواده معظم شهدای سازمان بنادر و دریانوردی و نیز از جانبازان بازنشسته این سازمان، تجلیل شد.

در این مراسم که با اجرای شاد یکی از مجریان تلویزیون همراه بود، یک گروه موسیقی نیز برخی قطعات ماندگار تاریخ موسیقی ایران را اجرا کردند که با استقبال زیاد حاضران مواجه شد.

گفتنی است این مراسم شامگاه پنجشنبه دوم مردادماه، به همت صندوق بازنشستگی سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • عدالت 0 0

    مدیر عامل محترم باسلام - متاسفانه در سازمان بنادر هیچ عدالتی در مورد نیروی انسانی وجود ندارد یکی حقوق چند میلیونی می گیرد و دیگیری حقوقش به یک میلیون هم نمی رسد این در حالی که در یک دفتر کار می کنند نمونه بارز ان در بندر خرمشهر است. پس تا زمانی می توانیم از نیروی انسانی فعال داشته باشیم که برابری در کار باشد نه هنوز هم در قرن ۲۱ اوج ناعدالتی در این بندر شاهد هستیم

    • مهندس 0 0

      دقیقا در بندر امام خمینی هم همینطور است آبدارچی ها رو قرارداد مستقیم کردن بعد من مهندس که یه کار تخصصی برای بندر انجام میدم شرکتی با حقوق هم تراز آبدارچی کار میکنم

  • کارشناس بندری۱ 0 0

    جناب آقای مهندس سعید نژاد استفاده از تجربه بازنشستگان صرفا در قالب قرارداد پاره وقت مشاوره ای و با هدف انتقال تجربیات به نسل جوان می تواند مفید باشد در غیر اینصورت نباید این مهم را فراموش کرد که بازنشسته به لحاظ توانایی های فکری و تحلیلی و مدیریت کارآمد فرسوده می باشد

  • خوانساری 0 0

    با سلام و عرض احترام به پیشکسوتان؛ همان گونه که مدیرعامل محترم در متن سخنرانی اشاره داشتند، استفاده از تجارب ارزشمند بازنشستگان محترم جزو سیاست های کلی سازمان است. چه خوب است که خود این عزیزان در قالب کانون بازنشستگان سازمان، اقدام به گردآوری نقطه نظرات و دیدگاه های توسعه ای خویش برآمده و با ارسال آن به سازمان، مقدمات یک همایش را با حضور صاحبان اندیشه و دیدگاه ها فراهم نمایند. برگزاری این نشست ها قطعاً راهگشا، تسهیل و تسریع کننده برنامه های موجود سازمان خواهد بود. انشاالله.

  • طباطبایی 0 0

    مدیر عامل محترم اگر میخواهند عدالت را رعایت کنند نباید از مدیران فاسد سنوات قبل مانند مدیرانی که در حال حاضر در صندوق بازنشستگی مستقر هستند سابقه قبلی آنها نشان از فساد اداری و مالی دارد استفاده کند که متاسفانه با تایید معاونت بندری این کار را میکند …