| کد خبر: 151781 |

در نراسم گرامیداشت روز جهانی کنترل ترافیک هوایی

نامزدان دریافت سومین انگشتر رومینا معرفی شدند

در مراسم روزجهانی کنترلر ترافیک هوایی سه نفر از مراقبان پرواز نامزد دریافت انگشتر رومینا معرفی شدند که یکی از آنها با رای همکاران خود این انگشتر را به دست خواهد کرد.

تین نیوز

در مراسم روزجهانی کنترلر ترافیک هوایی سه نفر از مراقبان پرواز نامزد دریافت انگشتر رومینا معرفی شدند که یکی از آنها با رای همکاران خود این انگشتر را به دست خواهد کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، در مراسم گرامیداشت روز جهانی کنترل ترافیک هوایی محمد مهدی رمضان‎پور، حسین خسروی و اسماعیل هاشمی از مراقبت پروازهای حوزه‎های رادار تقرب و رادار مرکز کنترل به عنوان نامزد دریافت انگشتر رومینا معرفی شدند.

طبق برنامه اعلام شده پس از رای گیری از همکاران، تا پایان هفته جاری یکی از این سه تن به عنوان برگزیده کنترلرهای کشور سومین انگشتر رمینا را دریافت می کند.

همچنین لوح زرین در حوزه پژوهش به مجید مهدوی رسید و در حوزه خلاقیت و خدمات این لوح را محمد عمرانیان دریافت کرد و محمدرضا دیوان‎پور و مجتبی دانش‎خواه یز در همین حوزه تقدیر شدند. لوح زرین راهبر برتر به غلامعلی مخبری رسید و محمد سلیمانی از فرودگاه مهرآباد به عنوان رئیس اداره برترلوح زرین را دریافت کرد.

همچنین در حوزه برج کنترل از حمیدرضا ستار، امید کرد قاسمی، محسن سگر و خیرآباد تقدیر شد و در حوزه تقرب با ازدحام ترافیکی بیشتر از روشن‎زاده، هادی محمودی، علیرضا طاهریان و محمدرضا فیضی قدردانی شد. درحوزه تقرب با ازدحام ترافیکی کمتر نیز غلامرضا محمدپور، مهدی شرفی، زمانی و میثم قاسمی تقدیر شدند.

همچنین دراین مراسم مه آبادی انگشتر رومینای سال گذشته، را به احسان ژاله اهدا کرد و از کاپیتان عبداللهی‎فر و مهندس حاج قاسمعلی به عنوان خلبان و کنترلر پرواز پیشکسوت تقدیر شد.

این مراسم امروز، شنبه 29 مهر، با حضور مدیران ارشد و کارکنان در سالن اجتماعات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.