| کد خبر: 151605 |

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو:

صادرات محصول با کیفیت وقیمت رقابتی، راهبرد اصلی ایران خودرو است

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، صادرات محصول با قیمت و کیفیت رقابتی را راهبرد اصلی ایران خودرو دانست.

تین نیوز

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، صادرات محصول با قیمت و کیفیت رقابتی را راهبرد اصلی ایران خودرو دانست وگفت: با ارتقاء سایت های تولیدی فعلی وبهره بردای ازسایت جدید محصولات ایران خودرو که با سرمایه گذاری طرف مقابل و صادرات خدمات فنی و مهندسی ایران خودرو ایجاد شده، بازارهای صادراتی توسعه می یابد.

به گزارش ایرنا از ایکوپرس، «هاشم یکه زارع»، ایجاد پایگاههای تولیدی را عامل بهره مندی از منافع و مزیت های تعرفه ای در کشورهای هدف دانست و افزود: در پژوهش هایی که در بازارهای مختلف صادراتی صورت گرفته، نقاط ضعف و قوت هر ز بازار شناسایی و براساس نگرش جدید در توسعه بازارها، صادرات به برخی کشورها در اولویت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این گروه در هر بازار هدف، بسته به سلایق، نیازها، رقبای آن بازارمحصولات متناسب با بازار هدف را تعریف می کند. همچنین برای حضور مستمردربازارهای هدف، ایجاد تنوع درسبدمحصولات صادراتی، حفظ برند ملی و مونتاژ خودرو های مختلف در سایت های فرامرزی دردستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول تاکید کرد: کسب سهمی از بازار خودرو و قطعه به ویژه قطعات ریخته گری، یکی از مواردی است که در فصل جدید همکاری های بین المللی گروه صنعتی ایران خودرو با شرکای تجاری دنبال می شود و اجرای رویکرد تولید بدون سرمایه گذاری و همکاری با ارایه خدمات فنی مهندسی ازدیگر راهبردهای اصلی ایران خودرو در کشورهای صادراتی هدف است.

یکه زارع یادآور شد: بر این اساس، گروه صنعتی ایران خودرو با ارایه خدمات فنی و مهندسی در بازارهای هدف و با سرمایه گذاری طرف مقابل توانسته است ریسک سرمایه گذاری در سایت های خارج از کشور کاهش دهد.

وی با اشاره به سایت در حال احداث در کشور آذربایجان نیز گفت: با توجه به شناخت مردم آذربایجان از برند ایران خودرو، تولید محصولات دنا، سمند و رانا در این سایت هدف گذاری شده و در فاز دوم در قالب برنامه سه ساله سایر محصولات ایران خودرو در این خط تولید خواهد شد.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: سایت ایران خودرو در آذربایجان با مشارکت طرف آذری و در مساحت 10 هکتار، در شهرک ص

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.