| کد خبر: 151284 |

جاده بیرجند-قاین از پیشرفتی خوبی برخوردار است

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه پیشنهادی دولت به مجلس برای استان در سال جاری ۳۹۲ میلیارد تومان بود که با پیگیری‌های انجام شده توسط نمایندگان بودجه سال ۹۶ استان به ۷۴۴ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

تین نیوز

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه پیشنهادی دولت به مجلس برای استان در سال جاری ۳۹۲ میلیارد تومان بود که با پیگیری‌های انجام شده توسط نمایندگان بودجه سال ۹۶ استان به ۷۴۴ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

 
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس خراسان جنوبی از بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی ظهر امروز  در بازدید از روستای بویک اظهار داشت: بویک روستایی شهید پرور و عالم پرور است که دارای علمای بزرگ و فرهنگ غنی می‌باشد.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند، گفت: بخشی از درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده به دهیاری‌ها، طرح سلامت و بهداشت و درمان و آموزش و پرورش اختصاص پیدا می‌کند.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی افزود: از محل درآمدهای مالیات بیمارستان رازی بیرجند با سرعت بسیار خوبی افتتاح و تجهیز شد.

عبادی با بیان اینکه درآمد نفت به درستی در کشور محقق نمی‌شود اما درآمد مالیات‌ها محقق‌شدنی است، تصریح کرد: پروژه جاده بیرجند-قاین که به عنوان جاده مرگ نام‌گذاری شده تاکنون از پیشرفتی خوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: تمام جاده بیرجند-قاین به مناقضه گذاشته شده و تمام نقاط جاده به پیمانکار واگذار شده است و وزیر راه و شهرسازی نیز قول داده که اعتبارات به موقع برای این جاده تامین شود.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم که پروژه جاده مرگ متوقف شود، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام ‌شده تاکنون کارهای خوبی صورت گرفته و به زودی نیز دولت مبلغ قابل توجهی را به جاده بیرجند-قاین اختصاص می‌دهد.

عبادی با اشاره به بودجه سال ۹۶ استان، اظهار کرد: بودجه پیشنهادی دولت به مجلس برای استان در سال جاری ۳۹۲ میلیارد تومان بود که با پیگیری‌های انجام شده توسط نمایندگان بودجه سال ۹۶ استان به ۷۴۴ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

وی افزود: در ماه‌های اخیر ۶۰ آنتن دیجیتال توسط سازمان صداوسیما به خراسان جنوبی اختصاص پیدا کرد و اخیرا نیز ۱۰۰‌آنتن دیجیتال دیگر نیز به استان داده شد.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: این آنتن‌ها در انبار صداوسیما نگهداری می‌شود و اگر زیرساخت‌ها در روستاها فراهم شود به زودی آنتن‌ها در تمام روستاها نصب خواهد شد.

عبادی عنوان کرد: گازرسانی به ۴۰ روستای بخش مرکزی بیرجند در دستور کار شرکت گاز قرار دارد که بویک جزء این روستاها است که این نعمت گاز برخوردار می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین مبلغ یک میلیاد و ۵۰۰ میلیون دلار تسهیلات برای ایجاد اشتغال در روستاها و شهرهای کم جمعیت و محروم اختصاص پیدا کرده است.

 

منبع: خبرگزاری فارس
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.