| کد خبر: 151143 |

شهردار پایتخت در جمع خبرنگاران عنوان کرد:

◄ تعیین‌تکلیف شهرآفتاب در کمیته مشترک شهرداری و وزارت‌ صنعت

شهردار تهران در حاشیه برگزاری نخستین نشست خبری با اصحاب رسانه در جمع خبرنگران از ایجاد کمیته مشترک شهرداری با وزارت‌ صنعت برای تعیین تکلیف نمایشگاه شهرآفتاب خبر داد.

تین نیوز

شهردار تهران در حاشیه برگزاری نخستین نشست خبری با اصحاب رسانه در جمع خبرنگران از ایجاد کمیته مشترک شهرداری با وزارت‌ صنعت برای تعیین تکلیف نمایشگاه شهرآفتاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمدعل نجفی افزود:  جلسه‌ای با وزیرصنعت، معدن و تجارت داشتیم و در آن جلسه توافق شد تا کمیته مشترکی برای رسیدگی به مسائل نمایشگاه شهر آفتاب تشکیل شود. قرار بود در نمایشگاه شهر آفتاب 15 سالن ساخته شود اما تاکنون سه سالن ساخته شده، یکی از اولویت‌های شهرداری این است که پنج یا شش سالن جدید را با بودجه شهرداری یا با بودجه بخش خصوصی به صورت BOT طراحی وساخته شود تا  زمان کافی در اختیار باشد که تکلیف نمایشگاه کتاب و شهر آفتاب به شکل کلی و عمومی‌تر تعیین شود.

نجفی با تاکید بر این‌که هر جا چه در زمان فعلی و چه در زمان گذشته به فسادی برسیم، قطعاً با آن برخورد خواهیم کرد گفت: شهرداری در گذشته در کارهایی وارد شده است که ارتباطی با شهرداری نداشته است، بنابراین باید بخشی از کارهایی که قبلاً شهرداری انجام می‌داده را به پیمانکار واگذار کنیم.

وی در ادامه با اشاره به  تقویت هویت اجتماعی در تهران، تصیح کرد: باید بخشی از تصمیمات را به سمت محلات سوق داد، بخشی از محله محوری نیز این است که مردم را در تصمیم‌گیری‌ها شریک کنیم که این کار را از بودجه سال آینده آغاز خواهیم کرد.

به گفته نجفی، بیشتر کار شورایاران با شورای شهر است، به همین دلیل به شورای شهر پیشنهاد شده تا ارزیابی دقیقی از عملکرد شورایاری‌ها در محلات صورت بگیرد، باید شورایاری‌ها را تقویت کرده و مکانیزمی انتخاب کنیم تا شورایارانی در مناطق باشند تا در کنار این موارد باید ارزیابی دقیقی از نظر سلامت و رفتار شورایاران نیز صورت بگیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.