| کد خبر: 150713 |

امنیتی فوق العاده با موتورسیکلت‌های آینده

موتور به دقتی فوق‌العاده برای حرکت در خیابان یا بزرگراه در ارتباط با عابران پیاده یا دیگر وسایل نقلیه موتوری دست خواهد یافت و اشتباهات راننده را کاهش می‌دهد.

تین نیوز

موتور به دقتی فوق العاده برای حرکت در خیابان یا بزرگراه در ارتباط با عابران پیاده یا دیگر وسایل نقلیه موتوری دست خواهد یافت و اشتباهات راننده را کاهش می دهد.

بازدیدکنندگان نمایشگاه CMC یا همان "کنسرسیوم وسایل موتوری ارتباطی" در دنیای موتورهای بی ام و با پروتوتایپ مدل "کانکتد راید R 1200 RS" آشنا شدند.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از "دی ولت"، این نمایشگاه بیشتر نگاهی به آینده سامانه های امنیتی موتورسیکلت ها دارد. هدف اصلی این نمایش کاهش تصادفات و آسیب های وارده به سواران موتور در جهان است. بیشتر تصادفات منجر به مرگ یا جراحت برای صاحبان وسایل نقلیه دو چرخ رخ می دهد و این در حالیست که این وسایل نقیله را نمی توان از سطح زندگی با تفریحات مردم حذف کرد. موتور به گونه ای طراحی شده از تصادف و برخورد خود با خودروهای مسافری و موتورسیکلت های دیگر ممانعت به عمل می آورد.

در این شیوه کاربران ترافیکی که برخی از قوانین حرکت در مسیر را نادیده می گیرند، هشدارهای ارتباطی خودرو به خودرو را دریافت خواهند کرد.

این کمپانی در این موتور از سامانه ناوبری جهانی مدل D بهره برده اند که یک مدل پیشرفته GPS به شمار می آید. به واسطه این سامانه، موتور به دقتی فوق العاده برای حرکت در خیابان یا بزرگراه در ارتباط با عابران پیاده یا دیگر وسایل نقلیه موتوری دست خواهد یافت و اشتباهات راننده را کاهش می دهد.

مدیر کمپانی بی ام و موٍتوراد، در خصوص این موتورسیکلت ویژه گفت: ما در حال خلق ترکیبی از حرکت و فناوری هستیم که بتواند به حداکثر امنیت موتورسیکلت ها و افزایش لذت از آن منجر شود.

در این کنفرانس بی ام و با هوندا و یاماها به منظورر توسعه و گسترش وسایل نقلیه دو چرخ همکاری گسترده ای را آغاز کرده است.

منبع: سايت خبری عصر ایران
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.