| کد خبر: 150573 |

استاندار کرمانشاه در جمع خبرنگاران:

۲۰ درصد از زیرساختهای خسروی برای میزبانی زوار اربعین آماده نیست

استاندار کرمانشاه از فراهم نبودن 20 درصد از زیرساخت‌های خسروی برای اربعین حسینی خبر داد.

تین نیوز

استاندار کرمانشاه از فراهم نبودن 20 درصد از زیرساخت‌های خسروی برای اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، هوشنگ بازوند امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از مرز خسروی با حضور معاون عمرانی وزیر کشور، گفت: امروز با ستاد مرکزی اربعین که از تهران آمده بودند، جلسه‌ای برگزار کردیم.

وی افزود: معاونین عمرانی 6 استان کشور نیز -که قرار بود در ایام اربعین نقش معین استان کرمانشاه را داشته باشند- در این نشست حضور داشتند.

استاندار کرمانشاه، نشست فوق را نشست بررسی زیرساخت‌ها عنوان کرد و افزود: روند کار، روند بسیار مثبتی است و 80 درصد کارهای زیرساختی انجام شده است. 20 درصد دیگر نیز در مهلتی که داریم به اتمام خواهد رسید.

وی تصریح کرد: اقدامات جدیدی در حال انجام است. با هیئت عراقی نیز نشستی داشتیم و قرار شد یک سری پارکینگ‌ها به خاک عراق اضافه شود و یک سری اقدامات دیگر نیز انجام شود که همه نهایی شده و به زودی انجام خواهد شد.

شرایط برای انتقال زائران در خاک عراق فراهم خواهد شد

بازوند ادامه داد: مباحث و نگرانی هایی که طرف عراقی داشتند و منجر به این می شد که ما در اعزام زائرین تسریع کنیم، امروز همه جمع‌بندی شد و طی یکی دو روز آینده کارشان به اتمام خواهد رسید.

وی در خصوص اتوبوس‌هایی که قرار بود زائران را از مرز عراق به کربلا منتقل کنند، نیز گفت: در همین رابطه دو تا پیشنهاد وجود دارد، یا اینکه اتوبوس‌های عراقی این کار را انجام دهند یا اینکه ما این کار را انجام دهیم که این کار به عهده وزارت کشور است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: ما توبوسش را تامین می کنیم و تا آنزمان منتظر می مانیم که به یک جمع بندی برسند که از اتوبوس های داخلی یا عراقی استفاده شود. ما شرایط هر دو این موارد را در خاک عراق فراهم خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.