| کد خبر: 150414 |

اصلاح جاده شمشک - دیزین ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با اعلام اینکه پروژه راه دیزین - شمشک به ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت که امید است میزان تعهد البرز در این پروژه تفکیک و جدا شود.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با اعلام اینکه پروژه راه دیزین - شمشک به ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت که امید است میزان تعهد البرز در این پروژه تفکیک و جدا شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تقی رضایی در جلسه پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری به استان البرز، با اشاره به اینکه ۱۰۳ نقطه حادثه خیز در البرز شناسایی و ۳۰ نقطه مورد مطالعه قرار گرفته، افزود: ۳۴۷ کیلومتر ایمن سازی و روکش آسفالت راه‌های استان مد نظر بوده که در این بخش ۲۵۰ کیلومتر راه شریانی و ۱۵۰ کیلومتر راه روستایی استان ایمن سازی شده است.

وی تاکید کرد: ۲۰ میلیارد تومان اعتبار که بنا بود تخصیص داده شود هنوز تحقق نیافته است.

رضایی به ایرنا گفت: ۳۸ کیلومتر پروژه راهی طالقان - هشتگرد تخصیص مرحله دوم طی سال جاری ده میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی البرز با اشاره به اینکه مصوب شده علاوه بر ده میلیارد حدود ۲۵ میلیارد تومان دیگر به این پروژه اختصاص داده شود، افزود: در مجموع ۹۰ میلیارد تومان برای اتمام پروژه نیاز است.

رضایی با بیان اینکه پروژه قطعه سوم اشتهارد - نظرآباد به طول ۱۵ کیلومتر راه و ۱۰ کیلومتر تقاطع غیر هم‌سطح، گفت: تخصیص مرحله دوم سال ۹۶ برای این پروژه ۹ میلیارد تومان بوده که در این جلسه مصوب شد ۱۰ میلیارد تومان دیگر در مرحله سوم تخصیص پیدا کند.

مدیرکل جهادکشاورزی استان البرز نیز در این جلسه با اشاره به اینکه ۹۸ میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس جمهوری به البرز برای بخش کشاورزی مصوب شد، گفت: در سال ۹۵ اعتباری حدود ۲۴ میلیارد تومان برای آبیاری تحت فشار مصوب و حدود ۱۵ میلیارد تومان به این بخش تخصیص داده شد.

مجید موسوی افزود: مساحتی بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی البرز از مجموع ۳ هزار و ۴۰۰ هکتار مصوب شده در این سفر تحویل کشاورزان داده شده است.

وی گفت: زیر ساخت‌های شهرک‌های گلخانه‌‌ای استان ۱۵ میلیارد تومان شده بود که اعتباری تخصیص داده نشده بود.

موسوی افزود: اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان جهت مقابله با ریزگردها مصوب شد که از این میزان حدود ۲ و نیم میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

 

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.