| کد خبر: 150176 |

◄ بازرسی هفت هزار ناوگان حمل‌ونقل درون و برون‌شهری در سال گذشته

در اسفندماه سال گذشته، بیش از ۷ هزار و ۳۲ ناوگان حمل‌ونقل درون و برون‌شهری توسط بازرسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها مورد بازرسی قرارگرفته است.

تین نیوز

مدیرکل بازرسی خدمات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: در اسفندماه سال گذشته، بیش از ۷ هزار و ۳۲ ناوگان حمل‌ونقل درون و برون‌شهری توسط بازرسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها مورد بازرسی قرارگرفته است.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، «پرویز فرجی» با اشاره به وضعیت نظارت‌های صورت گرفته در حوزه حمل‌ونقل در اسفندماه سال گذشته، بیان کرد: در همین مدت در بخش برون‌شهری ۱۰۴ فقره پرونده به ارزش ۹۰۹ میلیون ریال و در بخش درون‌شهری ۱۶۰ مورد پرونده تخلف به ارزش بیش از هزار میلیون ریال تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان‌ها ارسال‌شده است.

وی اضافه کرد: این در حالیست که سال گذشته، تعداد ۵۳ هزار و ۳۷۱ مورد بازرسی در حمل‌ونقل برون و درون‌شهری صورت گرفته که منتج به تشکیل هزار و ۶۰۴ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۱۴ هزار میلیون ریال شده است.

فرجی در این خصوص توضیح داد: بازرسان این سازمان و سازمان‌های صمت در سراسر کشور چگونگی فعالیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون و برون‌شهری مسافر و بار را رصد کرده و در صورت اثبات تخلف از سوی شرکت‌های یادشده با آنان بر اساس موازین قانونی برخورد خواهند کرد.

مدیرکل بازرسی خدمات سازمان حمایت با تأکید بر نظارت مستمر بر عملکرد ناوگان حمل‌ونقل درون و برون‌شهری کالا و مسافر از بازرسان خواست با پیگیری و رسیدگی دقیق به گزارش‌ها و شکایت‌های مردمی، شاکیان را از برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی مطمئن کنند.

وی همچنین از مردم خواست هرگونه سوء استفاده‌های احتمالی در این زمینه را به شماره تلفن ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.