| کد خبر: 150095 |

پروازهای مستقیم "پاکستان" به آمریکا لغو می‌شود

شرکت هواپیمایی ملی پاکستان موسوم به پی آی ای(PIA) اعلام کرد به علت خسارت مالی، پروازهای مستقیم خود به آمریکا را از 31 اکتبر متوقف خواهد کرد.

تین نیوز

 شرکت هواپیمایی ملی پاکستان موسوم به پی آی ای(PIA) اعلام کرد به علت خسارت مالی، پروازهای مستقیم خود به آمریکا را از 31 اکتبر متوقف خواهد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری میزان، شرکت هواپیمایی ملی پاکستان موسوم به پی آی ای(PIA) اعلام کرد: به علت خسارت مالی پروازهای مستقیم خود به آمریکا را از 31 اکتبر متوقف خواهد کرد.

به گزارش دیلی اکسپرس، از سال 1961 شرکت هواپیمای ملی پاکستان هفته‌ای 5 پرواز به 4 شهر بزرگ آمریکا داشت که در حال حاضر این پروازهای مستقیم لغو خواهد شد.

شرکت هواپیمایی ملی پاکستان اعلام کرد که این شرکت سالانه به دلیل پروازهای مستقیم خود به آمریکا یک میلیارد و 250 میلیون روپیه خسارت پرداخت می‌کند.

با وجود خسارت شرکت ملی هواپیمایی پاکستان از پروازهای مستقیم به آمریکا برخی از سیاستمداران و مقامات عالی رتبه دولتی که تابعیت یا مجوز اقامت در آمریکا را دارند با اعمال نفوذ خود همیشه از توقف این پروازها جلوگیری کرده‌اند.

شرکت هواپیمایی ملی پاکستان کمبود مسافر و خسارت مالی را علت اصلی لغو پروازهای مستقیم به آمریکا اعلام کرد.

شرکت هواپیمای ملی پاکستان از روز 31 اکتبر کانتر فروش و رزرو بلیط آمریکا را تعطیل خواهد کرد.

لغو پروازهای مستقیم پاکستان به آمریکا در حالی انجام می‌شود که به تازگی بعد از اعلام سیاست تازه واشنگتن برای افغانستان و جنوب آسیا روابط 2 کشور دچار تنش شده است.

چندی پیش ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بعد از تعیین استراتژی خود در افغانستان گفت: پاکستان با ادامه اقدامات خود در پناه دادن به افراط‌گرایان در آینده بسیار ضرر خواهد کرد زیرا این کشور به تروریست‌هایی پناه می‌دهد که با واشنگتن می‌جنگند.

سخنان ترامپ واکنش شدید پاکستان و لغو دیدار مقامات دو کشور را به دنبال داشت.

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.