| کد خبر: 149745 |

یک دستگاه اتوبوس فاقد مدارک توقیف شد

رئیس پلیس راه استان ایلام ازتوقیف یک دستگاه اتوبوس به علت نداشتن مدارک و صورت وضعیت مسافری خبر داد.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان ایلام ازتوقیف یک دستگاه اتوبوس به علت نداشتن مدارک و صورت وضعیت مسافری خبر داد.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ رضاهمتی زاده گفت: در محور مهران به ایلام توسط گشت ویژه پلیس یک دستگاه اتوبوس حامل مسافر از مهران به سمت قم که راننده آن فاقد هرگونه مدارک و صورت وضعیت مسافری بوده و دفترچه وی قبلا در پلیس راه استان قم اخذ و ابطال شده بود، توقیف شد.

رئیس پلیس راه ایلام بیان کرد: این راننده متخلف بدون توجه به قانون و مقررات اقدام به حمل مسافر نموده که مامورین اتوبوس را روانه پارکینگ و راننده آن برابر ماده ۷۲۳ قانون مجازات به مرجع قضائی معرفی گردید.

همتی زاده با اشاره به اینکه، برابر ماده ۹ قانون رسیدگی به تخلفات راننده موظف است در هنگام رانندگی مدارک شناسایی خودرو و سایر مدارک اختصاصی را به همراه داشته باشد اضافه کرد: برابر ماده ۱۱ قانون رسیدگی به تخلفات هرگاه راننده وسیله نقلیه به توقفگاه اعزام گردد ترخیص آن منوط به پرداخت کلیه جریمه ها و تسلیم مفاصا حساب می باشد.

وی اظهار کرد:راننده این خودرو بدون توجه به مفاد و دستورالعمل قانونی شرکت های مسافری اقدام به حمل مسافر نموده و حتی از مسافرین کرایه دو برابر اخذ کرده که به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی گردیده است.

رئیس پلیس راه ایلام در پایان افزود: از هیچ راننده ای پذیرفته نیست که بدون داشتن مدارک و صورت وضعیت مسافری اقدام به حمل مسافر نماید و در صورت مشاهده پلیس برای اینگونه رانندگان که با جان مسافرین بازی می کنند مر قانون را اجرا خواهند کرد.

 

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.