| کد خبر: 149473 |

حسینی کیا تاکیدکرد:

ماندگاری پراید به دلیل ارزانی کارشناسی شده نیست

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس،گفت: دولت با افزایش کیفیت خودروهای داخلی،کاهش هزینه درمانی ناشی از حوادث جاده ای را رقم می زند.

تین نیوز

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس،گفت: دولت با افزایش کیفیت خودروهای داخلی،کاهش هزینه درمانی ناشی از حوادث جاده ای را رقم می زند.

سیدجواد حسینی کیا در گفت‌وگو باخبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت صنعت خودرو درکشور،گفت: توقف تولید پرایدباید همسو با ارائه خودرو برای کم درآمدها در شرایطی عملیاتی شود که شاهد ارتقاء سطح کیفی خودرو بویژه برای استفاده دهک‌های کم درآمد جامعه باشیم.

عضوکمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: اگرنرخ خودرو جایگزین پراید برای افزایش کیفیت نیازمند ارتقا است، دولت نباید از کیفیت خودرو بکاهد بلکه باید با ابزارهای تسهیلاتی خودرو را ارزان قیمت بدست مصرف کننده برساند.

نماینده مردم سنقردر مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ماندن پراید تنها برای ارزانی نگاهی کارشناسی شده نیست، تصریح کرد: فروش اقساطی از ابتدای تحویل خودرو به مشتری برای جایگزین پراید در نظر گرفته شود،تا بتوان خودرو را برای تمام اقشار جامعه با رعایت اصول کیفی سازی در صنعت خودرو سازی در نظر گرفت.

حسینی کیا تصریح کرد: خودروهای با کیفیت به طور مستقیم هزینه درمانی و بهداشتی جامعه را نیز با کاهش روبرو می کند؛زیرا زمانی که خودروهای با کیفیت و با ایمنی لازم وارد بازار مصرفی شوند، بطور حتم از میزان تصادفات جرحی نیز در کشور کاسته می شود و با کاسته شدن تصادفات جرحی بطور حتم در هزینه ها ی درمانی کشور نیز صرفه جویی خواهد شد.

خروج پراید از خط تولید به شرط ارتقا کیفی خودرو جایگزین

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، یادآورشد: خروج پراید از خط تولید به شرط ارتقاء کیفی خودرو جایگزین عملیاتی شود و اگر قرار است که خودرو پراید از چرخه تولید حذف شود، باید خودرو جدید از نظر کیفیت نسبت به پراید مزیت برتری داشته باشد.

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.