مدیر ساخت و توسعه راههای راه و شهرسازی استان اصفهان عنوان کرد:
تکمیل جاده بادرود- کاشان در انتظار ۲۰ میلیارد تومان اعتبار
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: اصلیترین پروژه از محل اعتبارات ملی در شهرستان نطنز و کاشان، جاده بادرود – کاشان است که جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده که ۳۷۰ میلیارد ریال برای آن هزینه خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: اصلیترین پروژه از محل اعتبارات ملی در شهرستان نطنز و کاشان، جاده بادرود – کاشان است که جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده که ۳۷۰ میلیارد ریال برای آن هزینه خواهد شد.
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، جاده بادرود - کاشان یکی از جادههای پرخطر کشور است که روزانه اتفاقات ناگواری در آن رخ میدهد به گونهای که یکی از آرزوهای دیرینه مردم بادرود و کاشان دو بانده شدن این جاده است. این جاده دوطرفه راه اصلی و ترانزیت تهران - بندرعباس نیز هست که روزانه شاهد تردد صدها و بلکه هزاران ماشین سنگین و تریلر از این مسیر هستیم.
با دو بانده شدن این مسیر علاوه بر کاهش آمار تلفات و سوانح جادهای در این محور، ترافیک و مدت زمان سفر نیز کاهش مییابد.
باند دوم جاده کاشان-بادرود به طول ۵۳ کیلومتر است که ۳۵ کیلومتر آن در حوزه کاشان و ۱۸ کیلومتر آن در حوزه نطنز قرار دارد که ۱۸ کیلومتر آن افتتاح و ۱۴ کیلومتر آن نیز تا پایان امسال در صورت تأمین اعتبار به افتتاح خواهد رسید.
حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان در این باره گفت: اصلیترین پروژه از محل اعتبارات ملی در شهرستان نطنز جاده بادرود – کاشان است که جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده که ۳۷۰ میلیارد ریال برای آن هزینه خواهد شد.
حمیدرضا امیرخانی مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی نیز بیان کرد: این مسیر در دو قطعه در حال ساخت است که قطعه اول آن از طرف کاشان به سمت بادرود و قطعه دوم از بادرود به سمت کاشان در دست اجرا است.
امیرخانی افزود: ۱۸ کیلومتر این محور توسط مقام عالی وزارت افتتاح و به بهرهبرداری رسید که ۲۹ کیلومتر دیگر آن توسط این اداره کل در دستور کار قرار دارد که از این میزان ۱۴ کیلومتر آن تا پایان امسال افتتاح و به بهرهبرداری میرسد.
وی تکمیل این پروژه را منوط به تخصیص اعتبارات لازم دانست و افزود: با تأمین اعتبار و تزریق اعتبار به پیمانکار به میزان ۲۰ میلیارد تومان این پروژه در اسرع وقت تکمیل و به بهرهبرداری خواهد رسید.
فرشید حسنپور کارشناس طرح این پروژه با ارائه مشخصات فنی این پروژه گفت: این جاده به عرض ۱۲ متر و به طول ۲۹ کیلومتر در حال احداث است که ۱۸ کیلومتر در حال احداث دارای ۶۰ دستگاه پل است که احداث پلها در حال انجام میباشد و محور تا عملیات زیراساس پیش رفته که با تزریق اعتبارات لازم عملیات آسفالتریزی و نصب علائم نیز انجام خواهد شد.
حسنپور تنها مشکل پیش روی این پروژه را عدم تخصیص اعتبارات عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش شبانهروزی پیمانکار مستقر، عملیات راهسازی تا حد قابل قبولی پیشرفت داشته و جزو معدود پروژههایی است که طی ۸ ماه بتوان ۱۸ کیلومتر را به مرحله زیر آسفالت رسانید که امید است با تأمین اعتبارات لازم بتوان این پروژه را در اسرع وقت زیر بار ترافیک برد و به بهرهبرداری رسانید.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.