| کد خبر: 148878 |

فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد:

پیگیر بازگشایی مرزها و تسهیل در تردد زائران هستیم

فرمانده مرزبانی ناجا در بازدید از منطقه مرزی قصر شیرین کرمانشاه گفت: پیگیر روند اجرایی شدن طرح تردد زائران اربعین حسینی هستیم و زیرساخت ها از مدتها قبل در حال تکمیل است.

تین نیوز

فرمانده مرزبانی ناجا در بازدید از منطقه مرزی قصر شیرین کرمانشاه گفت: پیگیر روند اجرایی شدن طرح تردد زائران اربعین حسینی هستیم و زیرساخت ها از مدتها قبل در حال تکمیل است.

به گزارش مهر، سردار قاسم رضایی گفت: مرزبانان ما، حججی هایی هستند که ادامه دهنده راه شهید حججی در دفاع از حریم ولایت هستند.

وی با حضور در منطقه مرزی قصر شیرین و در بازدید از یگان های مرزی منطقه و مرز خسروی افزود: امروز با پرچم مقدس بارگاه امام حسین(ع) در این نقطه از مرز حاضر شدیم تا مزداران جمهوری اسلامی با تبرک این پرچم مقدس بار دیگر پیمان خود را با سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) در راه حراست از اسلام ناب محمدی تازه کنند.

سردار رضایی با اشاره به تشییع باشکوه پیکر شهید حججی در تهران افزود: امروز ما با حضور در این منطقه مرزی توفیق شرکت در مراسم تشییع پیکیر شهید حججی را نداشتیم اما این مرزداران جوان همه حججی هایی هستند که ادامه دهنده راه این شهید گرانقدر در دفاع از حریم ولایتند.

فرمانده مرزبانی با اعلام اینکه یک وجب از خاک مقدس ایران با ارزش تر از هر چیز مادی است که می توان تصور کرد، ادامه داد: خط قرمز ما نیز باید خاک مقدس کشورمان باشد و نسبت به این مهم نهایت حساسیت را اعمال می کنیم.

رضایی در بازدید از پایانه مرزی خسروی در منطقه قصرشیرین گفت: پیگیر روند اجرایی شدن طرح تردد زائران اربعین حسینی و همچنین بررسی زیرساخت ها، بررسی کاستی ها و مشکلات در این منطقه مرزی هستیم تا با ایجاد هماهنگی های لازم ماموریت بزرگ اربعین به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

وی در پایان گفت: خداوند به همه ما عنایت خاص داشته که توفیق انجام وظیفه و خدمت به زائران عتبات عالیات را داده و مرزبانی ناجا آمادگی لازم برای برقراری امنیت در نوار مرزی را دارد. پیش بینی می کنیم زوار اربعین حسینی در امنیت کامل در راهپیمایی عظیم اربعین شرکت کنند و در این راستا تعاملات و همکاری خوبی با مرزبانی دولت ایران و کشور عراق برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.