| کد خبر: 148785 |

محدودیت های ترافیکی ناوگان سنگین در جاده های خراسان شمالی اعلام شد

رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: برای ارتقای ایمنی سفرها، محدودیت های ترافیکی برای ناوگان سنگین از امروز در مسیر فاروج- بجنورد و محور بجنورد- جنگل گلستان و بالعکس اعمال می شود.

تین نیوز

رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: برای ارتقای ایمنی سفرها، محدودیت های ترافیکی برای ناوگان سنگین از امروز در مسیر فاروج- بجنورد و محور بجنورد- جنگل گلستان و بالعکس اعمال می شود.

سرهنگ علیرضا حسین زاده روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از ساعت 12 امروز چهارشنبه، تردد تریلرها و کامیون ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در مسیر فاروج- بجنورد و محور بجنورد- جنگل گلستان و بالعکس ممنوع است و این ممنوعیت تا ساعت 24 امشب اعمال می شود.

وی افزود: ممنوعیت تردد تریلرها و کامیون ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در محور مزبور از ساعت هشت تا ساعت 24 روز پنجشنبه 6 مهر در محور مزبور اعمال می شود.

رئیس پلیس راه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: همچنین از تردد ناوگان مزبور در مسیر فاروج- بجنورد و محور بجنورد- جنگل گلستان و بالعکس از ساعت هشت تا 24 روز یکشنبه 9 مهر ماه جاری جلوگیری می شود.

سرهنگ حسین زاده با اشاره به تعطیلات پیش رو و احتمال افزایش سفرها، از رانندگان خواست فاصله طولی را رعایت کنند و از سبقت و سرعت غیرمجاز بپرهیزند و به هنگام رانندگی قوانین و مقررات را به جد رعایت کنند.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه واژگونی خودروها سهم زیادی در حادثه های رخ داده در محورهای استان طی تابستان داشته است اظهار کرد علت واژگونی ها خستگی و خواب آلودگی راننده است.

خراسان شمالی در مسیر تردد زائران امام رضا(ع) قرار دارد و سالانه 20 میلیون مسافر و گردشگر از این استان عبور می کنند.

محور بجنورد- جنگل گلستان یکی از محورهای پرتردد این استان است که بخش بسیار زیادی از حادثه های جاده ای خراسان شمالی در این محور رخ می دهد.

در پنج ماهه امسال 116 نفر در حادثه های ترافیکی جاده های این استان جان خود را از دست داده اند.

خراسان شمالی 467 کیلومتر راه اصلی، 746 راه فرعی و چهارهزار و 652 کیلومتر راه روستایی دارد. 

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.