| کد خبر: 148181 |

سرپرست قطار شهری اصفهان عنوان کرد

◄ کاهش سرفاصله زمانی قطارهای متروی اصفهان به 10 دقیقه

سرپرست قطارشهری اصفهان از افزایش زمان مسافرگیری در مترو این شهر خبر داد

تین نیوز

سرپرست قطار شهری اصفهان از افزایش زمان مسافرگیری  و وجود قطار به اندازه کافی در مترو این شهر خبر داد.
 به گزارش خبرنگار تین‌نیوز،  فاتحی گفت: قرار است به‌زودی تعداد قطارها در مترو اصفهان افزایش پیدا کند.
 وی در ادامه گفت‌وگو با این شبکه خبری، با تاکید بر ضرورت توسعه خطوط ریلی به منظور کاهش آلودگی و ترافیک در کلان‌شهرها، تصریح کرد: از ابتدای مهر، ساعت بهره‌برداری از مترو از ساعت 6:30 صبح تا ساعت 19:30 و طول زمان بهره‌برداری از مترو به 13 ساعت در روز افزایش پیدا کرده است.
 فاتحی با بیان این‌که «علاوه بر دانش‌آموزان مردم و اقشار مختلف نیز از این مزایا بهره‌مند می‌شوند»، افزود: مدیریت مترو اصفهان در تلاش است تا در مدت کوتاهی، سرفاصله زمانی قطارها که در حال حاضر هر 30 دقیقه یک بار بوده را کاهش داده و به هر 10 دقیقه برساند تا مردم از قطارشهری با آرامش خاطر بیشتری استفاده کنند.
 وی با اشاره به راه‌اندازی مترو این شهر، ابراز امیدواری کرد: حمل‌ونقل ریلی مدل جدیدی در جابه‌جائی مسافر در شهر اصفهان است و لذا بدون شک مورد استقبال مردم اصفهان قرار می‌گیرد و از این‌رو مدیریت شهر تمام تلاش خود را برای توسعه آن به‌کار گرفته است.
 سرپرست قطار شهری اصفهان، با تاکید بر این‌که  تمامی مردم باید بتوانند از این حمل‌ونقل پاک استفاده‌ کنند، ابراز کرد: تلاش‌های بسیاری در زمینه ساخت خط یک متروی اصفهان صورت گرفت و در حال حاضر این خط تا ایستگاه خیابان آزادی اصفهان در حال بهره‌برداری است.
 فاتحی خاطر نشان کرد: با بهره‌برداری فاز اول، دوم و بخش نخست فاز سوم خط یک متروی اصفهان، در حال حاضر 16 کیلومتر از خط یک متروی اصفهان حدفاصل ایستگاه قدس تا آزادی در حال بهره‌برداری و استفاده شهروندان است و براساس برنامه قرار است که تا پایان سال 96، بخش دیگری از قطارشهری اصفهان با بهره‌برداری از ایستگاه‌های باقیمانده تکمیل شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.