| کد خبر: 148052 |

ازساعت7تا10صبح روز نخست مهرماه شاهد بودیم:

126کیلومترکاهش ترافیک طول محورهای بزرگراهی

معاون حمل ونقل وترافیک گفت: براساس مقایسه طول محورهای بزرگراهی درگیر ترافیک در ساعات مختلف تردد؛ صبح روز اول مهرماه با کاهش متوسط23درصدی همراه شد.

تین نیوز

معاون حمل ونقل وترافیک گفت: براساس مقایسه طول محورهای بزرگراهی درگیر ترافیک در ساعات مختلف تردد؛ صبح روز اول مهرماه با کاهش متوسط23درصدی همراه شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران، دکتر محسن پورسید آقایی از ساعات نخست امروز صبح به همراه مدیران کل، معاونان و مدیران عامل سازمان ها و شرکت ها در راستای ستاد استقبال از مهر، در معاونت حمل و نقل و ترافیک حضور یافت و از نزدیک روند ترافیک سطح شهر را بررسی و مدیریت سفر کردند تا شهروندان به راحتی و با کمترین تاخیر به محل های آموزشی و اداری حضور یابند. در این جلسه همچنین شهردار تهران و رییس پلیس راهنمایی رانندگی، نمایندگان دستگاههای اجرایی مختلف منجمله اورژانس، سایپا، آتش نشانی نیز حضور داشتند تا در سریعترین زمان ممکن تدابیر و راهکارهای لازم اتخاذ گردد و مشکلی باعث به وجود آمدن ایجاد گره ترافیکی و تردد طولانی در سطح شهر تهران نباشد.

دکتر پورسیدآقایی درباره متوسط کاهش 23 درصدی ترافیک صبحگاهی از ساعات 7تا 10 صبح روز اول مهر ماه، افزود: با توجه به تدابیر مختلف پیش بینی شده برای مدیریت تقاضای سفر و کاهش زمان تاخیر سفرهای درون شهری؛ تمام سعی خود را معطوف داشتیم تا هیچ گره ترافیکی در سطح شهر تهران نداشته باشیم و در چند مورد محدود گزارش شده، به سرعت رسیدگی ها انجام شد تا مسیرها و معابر از روانی لازم برای تردد برخودار باشند.

وی اضافه کرد: امسال در تمام ساعت مقایسه شده براساس آمارها شاهد کاهش ترافیک در طول محورهای بزرگراهی بودیم و این نتیجه همکاری و مشارکت خوب شهروندان عزیز در این مساله و همچنین تاثیر موافقت معاون اول محترم رییس جمهور درخصوص مجازشمردن تاخیر در ورود کارکنان می باشد.

پورسید آقایی تصریح کرد: در مجموع 126 کیلومتر کاهش طول محورهای بزرگراهی را از ساعت7 لغایت 10 صبح در مقایسه بامدت مشابه سال قبل  شاهد بودیم که به ترتیب  کاهش 7درصدی، 30درصدی ،21درصدی و 32درصدی را در بین این ساعت ملاحظه کردیم که در مجموع 23 درصد گزارش شد .

معاون حمل ونقل وترافیک از همکاری همه دستگاه های اجرایی و همچنین حضور موثر و مضاعف  پلیس راهور در همه نقاط تهران به ویژه محل های تردد مدارس تشکر کرد و گفت: با توجه به هماهنگی خوب بین شهرداری و نیروهای انتظامی و راهور در راستای طرح استقبال از مهر و حضور فعال اکیپ های اجرایی و امداد رسانی و همچنین نمایندگان راهور در گره های ترافیکی سطح شهر؛ امروز شاهد بودیم که گره ترافیکی خاصی در تهران نداشته باشیم./

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.