| کد خبر: 147144 |

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خبرداد؛

◄ شرایط صدور مجوز شرکت‌های هوایی سخت‌تر می شود

سازمان هواپیمایی کشوری در یک‌ سال گذشته فضا را برای سرمایه گذاری در صنعت حمل ونقل هوایی باز کرده است؛ درهمین راستا حدود 10 شرکت هواپیمایی موافقت اصولی را از این سازمان دریافت کرده‌اند که بعد از اخذ موافقت اصولی بایستی ناوگان خود را وارد کشور کنند.

تین نیوز

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از احتمال ورود ناوگان یکی از شرکت‌های هواپیمایی در دست تاسیس در آینده نزدیک خبرداد.

علی عابدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز در خصوص آخرین وضعیت تاسیس شرکت‌های هواپیمایی توضیح داد: سازمان هواپیمایی کشوری در یک‌ سال گذشته فضا را برای سرمایه گذاری در صنعت حمل ونقل هوایی باز کرده است؛ درهمین راستا حدود 10 شرکت هواپیمایی موافقت اصولی را از این سازمان دریافت کرده‌اند که بعد از اخذ موافقت اصولی بایستی ناوگان خود را وارد کشور کنند.

وی در این‌باره ادامه داد: به احتمال بسیار زیاد در آینده نزدیک اولین شرکتی که اقدام به اخذ جواز تاسیس شرکت هواپیمایی از سازمان هواپیمایی کرده، هواپیماهای خود را وارد کشور خواهد کرد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه شرکت‌های تازه‌تاسیس بایستی با مطالعه و شرایط دقیق‌تری وارد این عرصه شوند، بیان کرد: ما در سازمان هواپیمایی کشوری تلاش خواهیم کرد با شرایط سخت‌تر اقدام به صدور مجوز تاسیس شرکت هواپیمایی کنیم و  این کار در جهت افزایش  سطح خدمات‌رسانی و راندمان کاری در صنعت هوانودی است.

عابدزاده با بیان اینکه تعداد ورود ناوگان شرکت‌های جدید، بسته به نوع گواهینامه‌ای است که از سازمان هواپیمایی کشوری اخذ می‌کنند ،خاطرنشان کرد: متقاضیانی برای تاسیس تاکسی سرویس هوایی اقدام کرده‌اند و خوشبختانه تاکسی هوایی در کشور در حال جا افتادن است؛ در گذشته به دلیل اینکه نرخ‌ها تکلیفی بود هیچ‌گاه تاکسی هوایی مقرون به صرفه نبود ولی با توجه به آزادسازی نرخ‌های تکلیفی، این شرکت‌ها جایگاه خود را در کشور پیدا خواهند کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.