| کد خبر: 146966 |

شهامت خبر داد:

تردد ۶ هزار و ۸۵۱ نفر از پایانه مرزی ماهیرود طی دوماه گذشته در خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اعلام کرد: در مرداد ماه سال جاری تعداد ۶۵۸۱ نفر اتباع ایرانی وخارجی از پایانه مرزی ماهیرود تردد داشته‌اند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اعلام کرد: در مرداد ماه سال جاری  تعداد ۶۵۸۱ نفر اتباع ایرانی وخارجی از پایانه مرزی ماهیرود تردد داشته‌اند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اعلام کرد: در مرداد ماه سال جاری  تعداد ۶۵۸۱ نفر اتباع ایرانی وخارجی از پایانه مرزی ماهیرود تردد داشته‌اند . 

شهامت افزود: تردد انجام شده از پایانه مرزی ماهیرود به تفکیک، ۲۵۰۵ نفر اتباع خارجی و۴۰۷۶ نفر اتباع ایرانی بوده که شامل ترددهای ورودی و خروجی از کشور می‌شود. 

شهامت همچنین خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمامی زیرساخت‌های لازم در پایانه مرزی ماهیرود و نیز در سالن مسافربری این پایانه فراهم شده تا اتباع و مسافرین بتوانند با رعایت مقررات و ضوابط، به راحتی نسبت به تردد از مرز رسمی جمهوری اسلامی ایران اقدام نمایند . 

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان در پایان متذکر شد: پایانه مرزی ماهیرود با دارا بودن زیر ساخت‌های لازم اعم از سالن تجاری، سالن مسافری ونیز تمامی امکانات و تجهیزات زیرساختی با هدف ارتقاء کیفی و کمی در سهولت تردد مسافرین و نیز سهولت در مبادلات مرزی پاسخگوی مراجعات تجاری و مسافری بوده که با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال طی سالیان اخیر تجهیز و راه‌اندازی شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.