| کد خبر: 146402 |

ثبت افزون بر یک میلیون و ۸۳۱ هزار تردد در محورهای مواصلاتی همدان

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: طی ایام عیدغدیرخم سال جاری یک میلیون و ۸۳۱ هزارو ۳۶۴ تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان ثبت شده است.

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: طی ایام عیدغدیرخم سال جاری یک میلیون و ۸۳۱ هزارو ۳۶۴ تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان ثبت شده است.

سعید کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طی ایام عیدغدیرخم سال جاری یک میلیون و ۸۳۱ هزارو ۳۶۴ تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان ثبت شده است.

کریمی اظهار داشت: ترددهای ثبت شده در محورهای مواصلاتی استان همدان به ترتیب برای روزهای پنج شنبه ۱۶ شهریورماه باثبت ۶۳۵ هزارو ۴۶۱ تردد، جمعه ۱۷ شهریورماه باثبت ۵۷۷ هزارو ۸۰۲ تردد و شنبه ۱۸ شهریور ماه با ثبت ۶۱۸ هزارو ۱۰۱ تردد بوده است.

وی افزود: بیشترین تردد در محور همدان-تهران با ثبت ۱۸۱ هزار و ۳۷۶ تردد در روز شنبه ۱۸ شهریورماه انجام شده است.

کریمی یادآور شد: میزان افزایش متوسط تردد در این ایام، نسبت به روزهای عادی ۱۷ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه میانگین متوسط سرعت وسائط نقلیه ۸۳ کیلومتر بوده است، اظهار داشت: از مجموع ترددهای انجام شده در این مدت ۹ درصد سرعت غیرمجاز ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اضافه کرد: به طور میانگین تردد ناوگان سنگین عبوری نیز در این مدت ۱۰ درصد بوده است.

کریمی زمان اوج ترافیک در این مدت را ساعت ۱۸ تا ۱۹ عنوان و تاکیدکرد: در مرکز مدیریت راه های استان همدان علاوه بر اخذ آمار لحظه‌ای تردد، با استفاده از دوربین های نظارتی وضعیت ترافیک جاده ها و وضعیت فیزیکی محورها نیز بررسی و با هماهنگی پلیس راه  جریان ترافیک هدایت و کنترل می شود.

 

منبع: خبرگزاری مهر
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.