| کد خبر: 146305 |

◄ رانندگان سواری‌های کرایه از مشکلات خود می‌گویند

جمعی از رانندگان سواری‌های کرایه بین شهری در نامه‌ای به رهبر انقلاب که در چند روز اخیر در فضای مجازی منتشر کرده‌اند به بیان مشکلات خود پرداخته‌اند.

تین نیوز

 جمعی از رانندگان سواری‌های کرایه بین شهری در نامه‌ای به رهبر انقلاب که در چند روز اخیر در فضای مجازی منتشر کرده‌اند به بیان مشکلات خود پرداخته‌اند.

به گزارش تین‌نیوز، در بخشی از این نامه با اعلام این‌که رانندگان سواری کرایه بین شهری کشور جمعیتی بیش از  ۴۸۰۰۰ نفر را شامل می‌شوند، آمده است: رواج کاغذ بازی‌های بی اساس آن‌چنان عرصه را بر ما تنگ کرده که انصافا و وجدانا کارد به استخوانمان رسیده است.

در بخش دیگری از این نامه عنوان شده است: اکثر خودروهای ما عمر مفیدشان به پایان رسیده و همین امر باعث بروز حوادث خواهد شد و به دلیل هزینه‌های سرسام آور تعویض این خودروها امکان‌پذیر نیست و نرخ تسهیلات بانکی به حدی است که رانندگان قادر به استفاده از آن نمی‌باشند.

در این نامه همچنین خاطرنشان شده است: دریافت هزینه‌های جانبی از قبیل عوارض و بیمه و کمیسیون و تعویض ماهانه و سالیانه مدارک مخصوص رانندگی در صد کمرشکنی از درآمدهای ما را می‌بلعد  و این در حالی است که شرکت‌های مسافربری در قبال آن هیچ‌گونه امکاناتی برای ما در نظر نمی‌گیرند و حتی رانندگان سواری در سخت ترین شرایط در خودروهای خود شب را به صبح می‌رسانند.

 در بخش دیگری از این نامه آمده است: سهمیه بنزین از ۱۲۰۰ لیتر در ابتدا به ۹۰۰ لیتر و بعد از آن هم به ۷۵۰ لیتر رسید و در نهایت هیچ‌گونه سهمیه‌ای به ما تعلق نگرفت. 

به گزارش تین‌نیوز، در این نامه همچنین عنوان شده است: حال اعلام شده است که رانندگان سواری باید دستگاهی به‌نام سپهتن که قیمت آن به مرز 2 میلیون تومان می‌رسد را نصب کنند این در حالیست که قیمت ماشین ما 8 میلیون تومان است و ما رانندگان قادر به نصب آن نیستیم.

در پایان این نامه آمده است: رهبر عزیزم با توجه به موارد فوق که نمونه کوچکی از هزاران مشکل و مصیبت‌های ما است، می‌دانیم مسئولین ما را از یاد برده‌اند ولی با ایمان قلبی اطمینان داریم که حضرتعالی هیچ‌وقت ما را از یاد نبرده و همواره یار و یاور ما می‌باشید و از حضورتان عاجزانه استدعا داریم با رهبری داعیانه خود دستور بفرمایید مقداری از این بار سنگین از دوش ما برداشته و ترتیبی اتخاذ نموده که مسئولین ما را فراموش نکرده و به مشکلاتمان رسیدگی کنند.         

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.