| کد خبر: 145550 |

مدیران شرکت های مسافربری چهارمحال و بختیاری ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی استان را کنترل کنند

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران شرکت های مسافربری و مسئولان فنی این شرکت ها باید برای اعزام زائران مراسم اربعین حسینی ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی استان را کنترل کنند.

تین نیوز

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران شرکت های مسافربری و مسئولان فنی این شرکت ها باید برای اعزام زائران مراسم اربعین حسینی ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی استان را کنترل کنند.

به گزارش ایرنا، حسین مالکی فارسانی یکشنبه شب در نشست هماهنگی و برنامه ریزی اعزام زائرین اربعین حسینی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مدیران شرکت های مسافربری و مسئولان فنی آن ها موظفند تا قبل از اعزام زائران به کربلای معلی، نسبت به کنترل ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین اطمینان از سلامت فنی این ناوگان در استان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: مدیران شرکت های مسافربری و مسئولان فنی این شرکت ها حق ندارند از ناوگان حمل و نقل عمومی دارای نقص برای اعزام زائران اربعین حسینی استفاده کنند.

مالکی فارسانی تصریح کرد: همچنین با توجه به کاهش دما و احتمال بروز سرما و بارندگی در زمان اربعین حسینی ، مدیران شرکت های مسافربری چهارمحال و بختیاری موظفند ناوگان حمل و نقل عمومی استان را به وسایل و تجهیزات ایمنی و زمستانی ضروری و مورد نیاز تجهیز کنند.

وی یادآور شد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری برای ارتقای کمی و کیفی وضعیت اعزام زائرین مراسم اربعین حسینی تمامی تلاش خود را به کار می گیرد.

مسئول بخش روحانیت ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری نیز گفت: انتظار می رود مدیران شرکت های مسافربری استان همکاری لازم را برای جمع آوری نذورات مردمی به منظور ساخت و ساز حرم امام حسین (ع) وحضرت علی (ع) داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین البرز رئیسی اظهار کرد: رعایت نرخ کرایه و همچنین احترام ویژه به زائرین مراسم اربعین حسینی از سوی رانندگان و مهمانداران ناوگان حمل و نقل عمومی استان مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: مدیران شرکت های مسافربری چهارمحال و بختیاری نسبت به رعایت نرخ حمل و نقل زائرین انصاف داشته باشند.

رئیسی تاکید کرد: مدیران شرکت های مسافربری چهارمحال و بختیاری همچنین از رانندگان با تجربه و حرفه ای در اعزام زائران مراسم اربعین حسینی استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، سال گذشته حدود 20 هزار زائر از چهارمحال و بختیاری در پیاده روی مراسم اربعین حسینی از نجف اشرف تا کربلای معلی حضور یافتند.

اربعین امسال برابر با 20 صفر 1439 هجری قمری و مصادف با 18 آبان 1396 هجری خورشیدی است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.