| کد خبر: 145513 |

◄ رفتار غیرقانونی انجمن مهندسی دریایی هم‌چنان ادامه دارد

باوجود نامه‌نگاری‌های مکرر کمیسیون انجمن‌های علمی، هیئت مدیره سابق انجمن مهندسی دریایی همچنان نسبت به دستور کمیسیون بی‌توجهی می‌کند

تین نیوز

باوجود نامه‌نگاری‌های مکرر کمیسیون انجمن‌های علمی، هیئت مدیره سابق انجمن مهندسی دریایی همچنان نسبت به دستور کمیسیون بی‌توجهی می‌کند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، با وجود نامه‌نگاری‌های چندباره کمیسیون انجمن‌های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، هیئت مدیره سابق انجمن مهندسی دریایی هم‌چنان انجمن را به هیئت مدیره جدید تحویل نمی‌دهد. این دومین نامه دبیر کمیسیون انجمن‌های علمی در 10 روز اخیر است. 

این در حالی است که کمیسیون انجمن‌های علمی در جلسه‌ای که یازدهم مردادماه امسال تشکیل داد، به اتفاق آرا انتخابات سال گذشته انجمن را تایید کرد. همچنین این انتخابات قبلاً توسط دبیرخانه کمیسیون انجمن‌های علمی تایید شده بود اما به دلیل رفتار عجیب هیئت‌مدیره سابق این موضوع به جلسه کمیسیون ارجاع شد.

کمیسیون انجمن‌های علمی طی نامه‌ای که یکم شهریورماه‌ جاری به هیئت‌مدیره سابق ارسال کرد رسماً خواستار پایان کار این هیئت‌مدیره شد. اما هیئت‌مدیره هم‌چنان توجهی نکرد و کمیسیون 7 روز بعد یعنی در تاریخ 8 شهریور‌ماه جاری در نامه دیگری و این بار با لحنی تند خواستار پایان کار هیئت‌مدیره سابق شد.

photo_2017-08-24_01-59-06

شنیده‌ها حاکی از این است که ظاهرا هیئت‌مدیره سابق به دلیل غیرقانونی بودن در یک سال گذشته تشکیل نشده است اما انجمن در حال انجام امور مربوط به برگزاری همایش و نمایشگاه دریایی در آذرماه سال جاری هستند.

ظاهرا کار آنقدر بالا گرفته که دبیرخانه کمیسیون انجمن‌های علمی وزارت علوم در نامه اخیر خود با لحنی تند خواستار رعایت قانون شده است.

photo_2017-08-30_19-51-28

 

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.