| کد خبر: 144963 |

بالاترین رکورد تولید ماهیانه سایپا در شش سال اخیر به ثبت رسید

معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا گفت: سایپا با تولید بیش از 62 هزار دستگاه خودروی سواری، تجاری سبک و سنگین در مردادماه امسال به بالاترین رکورد تولید ماهیانه خود در شش سال اخیر دست یافت.

تین نیوز

معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا گفت: سایپا با تولید بیش از 62 هزار دستگاه خودروی سواری، تجاری سبک و سنگین در مردادماه امسال به بالاترین رکورد تولید ماهیانه خود در شش سال اخیر دست یافت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از گروه خودروسازی یاد شده، «محمد قربانی» افزود: تیراژ تولید شده در مردادماه امسال بالاترین تیراژ تولید ماهیانه خودرو در گروه سایپا طی شش سال اخیر پس از سال 1390 است.

وی یادآوری کرد: پس از سال 1390 به واسطه تحریم ها و شرایط نامناسب اقتصادی کشور، صنعت خودرو روزهای سختی را تجربه کرد که گروه سایپا با برنامه ریزی های لازم این شرایط را پشت سر گذاشت.

معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا خاطرنشان کرد: یکی از سیاست های اصلی گروه سایپا کاهش تدریجی تولید خودروهای گروه ایکس 100 (خانواده پراید) و افزایش تولید خودروهای گروه ایکس 200 (خانوداده تیبا) است و بر اساس هدفگذاری، مدیریت و پایش انجام شده از ابتدای امسال تحقق این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

قربانی بیان داشت: طی سال های آینده دو هدف اصلی افزایش تولید متناسب با برنامه های اقتصادی و همچنین طراحی و توسعه محصول در کل گروه سایپا دنبال می شود.

به گزارش ایرنا، پیشتر معاون بازاریابی و فروش شرکت خودروسازی سایپا از آغاز آخرین طرح پیش فروش مشتریان خاص پراید با شناسایی مشتریان واقعی و مصرف کننده از روز گذشته (سه شنبه) خبر داد و گفت: در این طرح خودروی پراید با ارائه کد ملی از سوی افراد فقط به مشتریان واقعی و مصرف کننده ارائه می شود.

«رضا تقی زاده» پیش از این درباره شمارگان تولید (تیراژ) این گروه، گفته بود: از آغاز امسال تا تاریخ دهم مرداد ماه 224 هزار مشتری جدید برای خودروهای سواری ثبت نام کرده اند که 168 هزار مورد آنها مربوط به گروه سایپا و بقیه مربوط به سایر گروه های زیرمجموعه آن است.

وی افزود: برنامه تولید امسال سایپا دستیابی به فروش 240 هزار میلیارد ریالی است که تاکنون 92 درصد مطابق برنامه پیش رفته است.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.