| کد خبر: 144759 |

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران :

◄ حمل‌ونقل عمومی در اولویت برنامه های شورای شهر پنجم است

موضوع حمل‌ونقل عمومی و فراهم کردن بستر لازم برای ایجاد امکانات رفاهی برای شهروندان در ناوگان حمل‌ونقل عمومی در تمامی بخش‌های مترو، تاکسی و اتوبوس، از دغدغه‌هایی است که مسئولان شهر و اعضای شورا آن را در اولویت قرار داده‌اند.

تین نیوز

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از الویت ساماندهی مقوله حمل‌ونقل عمومی  کلان‌شهر تهران در شورای پنجم خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمد سالاری با اشاره به اهتمام اعضای شورای شهر در به ثمر رساندن طرح‌های حمل‌ونقلی، افزود: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری، موضوع حمل‌ونقل است که هیچ‌گاه تعطیل‌بردار نیست.

وی که در گفت‌وگو با این شبکه خبری سخن می‌گفت، تصریح کرد: موضوع حمل‌ونقل عمومی و فراهم کردن بستر لازم برای ایجاد امکانات رفاهی برای شهروندان در ناوگان حمل‌ونقل عمومی در تمامی بخش‌های مترو، تاکسی و اتوبوس، از دغدغه‌هایی است که مسئولان شهر و اعضای شورا، آن را در اولویت قرار داده‌اند.

سالاری با تاکید بر این مهم که منتخبان شورای پنجم از ابتدای آغاز به کار خود، مشکل حمل‌ونقل را مورد بررسی دقیق قرار داده‌اند، ابراز کرد: خوشبختانه رئیس شورای پنجم از تجربه خوبی در بخش حمل‌ونقل عمومی به دلیل تصدی سال‌ها مسئولیت در این بخش برخوردار است و امید می‌رود در چهار سال آینده تحولات خوبی در این زمینه در کلان‌شهر تهران ایجاد شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین اضافه کرد: یکی دیگر از مهم‌ترین نگرانی‌ها و دغدغه‌های جدی شورای چهارم و پنجم و کارشناسان حوزه مدیریت شهری در محافل کارشناسی، عدم شفافیت وضعیت اقتصادی شهر و فرآیندهای مالی و به خصوص بدهی‌ها و تعهدات باقی‌مانده شهرداری تهران است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.