| کد خبر: 142698 |

روحانی: رحمانی فضلی برای هماهنگی با افراد و نهادهای مرتبط با وزارت کشور سعه صدر خوبی دارد

رئیس‌جمهور گفت: رحمانی فضلی توانست سه انتخابات را با موفقیت برگزار کند و از سوی دیگر ایشان برای هماهنگی با افراد و نهادهای مرتبط با وزارت کشور مثل شورای نگهبان سعه صدر خوبی دارد.

تین نیوز

رئیس‌جمهور گفت: رحمانی فضلی توانست سه انتخابات را با موفقیت برگزار کند و از سوی دیگر ایشان برای هماهنگی با افراد و نهادهای مرتبط با وزارت کشور مثل شورای نگهبان سعه صدر خوبی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در دفاع از وزیر پیشنهادی کشور اظهار کرد: از زمان آشنایی با رحمانی فضلی ایشان را فردی کارآمد و موفق دیدم. در مجلس چهارم با ایشان بودم و در سمت‌های بعدی مثل دبیرخانه شورای عالی امنیت و صداوسیما همواره موفق بودند.

وی ادامه داد: اداره وزارت کشور کار سختی است. از یک طرف باید توقعات رئیس‌جمهور از طرف دیگر توقعات هیئت دولت و از سوی دیگر باید توقعات امام جمعه، نماینده مجلس و افراد صاحب نفوذ مثل هنرمندان و ورزشکاران را برآورده کند. ساماندهی این موضوعات مطرحه در وزارت کشور کار سختی است. پیام انتخابات 29 اردیبهشت را باید گرفته باشیم؛ باید مردم را راضی کنیم.

رئیس‌جمهور گفت: من بارها به خود آقای رحمانی فضلی گفته‌ام وقتی به استانی می روم که مردم از استاندارش راضی هستند در چهره‌شان هم مشخص می شود. برعکس این موضوع هم کاملا مشهود است.

روحانی با اشاره به سه انتخابات برگزار شده توسط وزارت کشور با ریاست رحمانی فضلی گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات مجلس خبرگان و انتخابات ریاست جمهوری را خیلی خوب برگزار کردند. خیلی جاها با سعه صدر و حوصله با جاهای مختلفی مثل شورای نگهبان هماهنگی هایی را انجام دادند که شاید در دیگران این سعه صدر وجود نداشت.

وی افزود: من از ایشان می خواهم برای تقویت و انسجام ملی در سطح ملی در بخش‌های مختلف از زنان و اهل سنت استفاده کنند. برای ما شیعه و سنی، بلوچ و کرد فرقی ندارد. ما انتظار داریم بستر برای نقش آفرینی زنان، توسعه مناطق مرز، مبارزه با قاچاق کالا، مبارزه با خشونت وافراطی گری و امثال آن فراهم شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.