| کد خبر: 142424 |

دبیرکل سازمان بین المللی دریانوردی اعلام کرد:

اعطای جایزه دریانورد شجاع به کاپیتان فقید ایرانی

سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) طی ابلاغ کتبی به سازمان بنادر و دریانوردی ایران، کاپیتان امیر جنبد را به عنوان «دریانوردی شجاع» شایسته قدردانی و دریافت جایزه جهانی شجاعت دانست.

تین نیوز

سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) طی ابلاغ کتبی به سازمان بنادر و دریانوردی ایران، کاپیتان امیر جنبد را به عنوان «دریانوردی شجاع» شایسته قدردانی و دریافت جایزه جهانی شجاعت دانست.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، به دنبال معرفی نامزد جمهوری اسلامی ایران برای دریافت جایزه شجاعت دریانوردی آیمو در سال 2017، دبیرکل آیمو طی نامه ای به مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد : بدین‌وسیله افتخار دارم به اطلاع برسانم کاپیتان جنبد فرمانده شناور «گل افروز» به علت دلاوری بی نظیر خود در نجات 8 هزار خدمه شناور تفریحی «ترکر 2» در شرایط بسیار نامساعد جوی و دریایی در تاریخ 3 ژانویه 2017، از سوی شورای آیمو شایسته دریافت تقدیرنامه شناخته شده است.

کی تاک لیم همچنین ضمن ابراز همدردی عمیق و تسلیت صمیمانه به سازمان بنادر و دریانوردی و خانواده محترم کاپیتان جنبد برای درگذشت این دریانورد شجاع، آورده است : نجات جان افراد دچار سانحه در دریا یکی از شریف ترین فعالیت های انسانی است؛ چرا که فرد جان خود را برای نجات سایرین در معرض خطر قرار
می دهد.

دبیرکل آیمو با تبریک و مباهات به جامعه دریایی به خاطر زحمات و دلاوری های کاپیتان جنبد، گفت : مرحوم جنبد مصداق والاترین سنت های دریانوردی است که از دیرباز نزد زنان و مردان فعال در دریاها و کشتی ها جریان داشته است.

کی تاک لیم در پایان این نامه آورده است : شهامت و تجربه کاپیتان جنبد شایان تقدیر و تمجید است و آمرزش روح بزرگ وی را از خداوند خواستاریم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.