| کد خبر: 142191 |

مدیرکل راه‌آهن خراسان:

حمل‌ محصولات ایران خودرو خراسان از طریق راه‌آهن

مدیرکل راه‌آهن خراسان گفت: با توجه به شرایط مناسب به وجود آمده شامل تخفیفات تعرفه‌ای و همچنین کاهش قابل‌ملاحظه زمان سیر از بندرعباس به ایستگاه ابومسلم در مجاورت ایران‌خودرو خراسان، با هماهنگی صورت گرفته امکان حمل محصولات تولیدی ایران‌خودرو که عمدتاً توسط حمل‌ونقل جاده‌ای صورت می‏گیرد، فراهم گردید.

تین نیوز

مدیرکل راه‌آهن خراسان گفت: با توجه به شرایط مناسب به وجود آمده شامل تخفیفات تعرفه‌ای و همچنین کاهش قابل‌ملاحظه زمان سیر از بندرعباس به ایستگاه ابومسلم در مجاورت ایران‌خودرو خراسان، با هماهنگی صورت گرفته امکان حمل محصولات تولیدی ایران‌خودرو که عمدتاً توسط حمل‌ونقل جاده‌ای صورت می‏گیرد، فراهم گردید.

    به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن خراسان، جلسه‌ی هم‌اندیشی فی‌مابین اداره کل راه‌آهن خراسان، ایران‌خودرو خراسان و شرکت سمند ریل برگزار شد.

مدیرکل راه‌آهن خراسان مهم‌ترین اهداف برگزاری این جلسه را افزایش هماهنگی‌های لازم  ایران‌خودرو خراسان، شرکت سمند ریل و راه‌آهن، تشریح و تبیین تصمیمات جدید راه‌آهن ج.ا.ا در خصوص رفع موانع حمل‌ونقل ریلی به‌ویژه تخفیفات تعرفه‌ای و کاهش زمان حمل کالا خصوصاً بخش حمل‌ونقل کانتینری برشمرد.

ضیایی مهر افزود: با توجه به شرایط مناسب به وجود آمده شامل تخفیفات تعرفه‌ای و همچنین کاهش قابل‌ملاحظه زمان سیر از بندرعباس به ایستگاه ابومسلم در مجاورت ایران‌خودرو خراسان، با هماهنگی صورت گرفته امکان حمل محصولات تولیدی ایران‌خودرو که عمدتاً توسط حمل‌ونقل جاده‌ای صورت می‏گیرد،  فراهم گردید.

مهندس ضیایی مهر اظهار داشت: محموله کانتینری مواد اولیه که از بندرعباس تاکنون توسط حمل‌ونقل جاده‌ای حمل می‏‌گردید، یک پارتی ۶۸ کانتینری از محصولات هایما که محصول جدید ایران‌خودرو خراسان است که از مبدأ بندرعباس به مقصد ایستگاه ابومسلم به‌صورت قطار برنامه‌ای بارگیری، اعزام و بلافاصله پس از تخلیه، برگشت کانتینرهای خالی نیز از ابومسلم به بندرعباس با قطار برنامه‌‏ای صورت گیرد و در صورت کسب نتایج مثبت و رضایت صاحب کالا مابقی کانتینرهای پیش‌بینی‌شده که بالغ‌بر ۶ هزار دستگاه تا انتهای سال جاری است، توسط حمل‌ونقل ریلی صورت می‌پذیرد.

وی خاطرنشان ساخت: به جهت کاهش زمان سیر و ایجاد قطار باری برنامه‌ای، با هماهنگی‌های صورت گرفته ازاین‌پس بارگیری روزانه  از ۸ دستگاه واگن به  ۲۴ دستگاه واگن ارتقاء و به‌صورت یک رام قطار برنامه‌ای به مقصد لشگری اعزام می‌گردد.

مدیرکل راه‌آهن خراسان در پایان افزود: طرح اولیه توسعه خطوط ریلی سایت ایران‌خودرو خراسان، با هماهنگی شرکت ایران‌خودرو خراسان در دستور کار قرار دارد که پس از عملیاتی شدن طرح مذکور انتظار ارتقای ظرفیت تخلیه و بارگیری به یک‌صد دستگاه واگن در روز که شامل بارگیری خودرو و تخلیه کانتینر است را خواهیم داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مهدی روح الهی 5 0

    خودروی خریداری شده از ایران خودرو
    در تاریخ ۵/۸/۱۴۰۰ تحویل سمند ریل شده به مقصد تهران تا کنون نیز به تهران نرسیده

  • وحید 5 0

    مزخرفترین سایت ایرانخودرو خراسانه ینی آشغال

  • رضاکاظم زادگان 3 0

    اگه شبانه روز هم با ایران خودرو خراسان تماس بگیرید محاله که گوشی رو بردارن. پنچ تا زنگ میخوره و قطع میشه.