| کد خبر: 142122 |

مدیرعامل شرکت رجا از مدیرانش خواست:

◄ کاهش هزینه‌های عملیاتی در کنار افزایش بهره‌وری

مدیرعامل شرکت حمل‌‌ونقل مسافری رجا گفت: توان فنی و مهندسی رجا باید به حدی افزایش یابد که با ایجاد حس اعتماد به رجا، دیگر نیازی به تأیید مجموعه‌های نظارتی و تصمیم‌گیر برای خرید ناوگان، بازسازی‌ها و... نباشد. وی با بیان این مطلب، افزود: در فعالیت‌ها و مدیریت‌های فرآیندی در کنار توجه به ایمنی و نظارت‌های مداوم، لزوماً به نتیجه کار نیز باید توجه داشته باشیم.

تین نیوز

از زمان واگذاری شرکت حمل‌ونقل مسافری رجا به بخش خصوصی، این شرکت در زمینه تامین اعتبار با مشکلاتی مواجه شده است که روند بازسازی و بهسازی این مجموعه پرتوان را با مشکلاتی مواجه ساخته است. در همین ارتباط اخیرا مدیرعامل رجا در جمع مدیران این شرکت حمل‌ونقل ریلی گفته است: توان فنی و مهندسی رجا باید به حدی افزایش یابد که با ایجاد حس اعتماد به رجا، دیگر نیازی به تأیید مجموعه‌های نظارتی و تصمیم‌گیر برای خرید ناوگان، بازسازی‌ها و... نباشد.

 به گزارش تین‌نیوز، محمد رجبی با بیان این مطلب، افزود: در فعالیت‌ها و مدیریت‌های فرآیندی در کنار توجه به ایمنی و نظارت‌های مداوم، لزوماً به نتیجه کار نیز باید توجه داشته باشیم.

 وی خاطرنشان کرد: با شناختی که از توان فنی و مهندسی همکاران در بخش فنی شرکت داریم، امیدواریم پیشرفت قابل‌توجهی در عملیات تعمیرات و بازسازی واگن‌ها داشته باشیم.

 مدیرعامل رجا در ادامه، به ایجاد تحرک بین نیروهای انسانی و درگیر شدن همکاران در روند فعالیت‌های بازاریابی تاکید کرد و اضافه کرد: باید با نگاه جدید وارد سازمان شد و مدیران نیز لازم است که اطلاعات کاملی از حوزه کاری خود داشته باشند، چراکه یک مدیر برای ایجاد قاطعیت در کار خود، نیازمند اشراف داشتن به کار و حوزه کاری خوداست.

 وی از مدیران رجا خواست با استفاده از اختیارات‌شان، با کاهش هزینه‌های عملیاتی در کنار افزایش بهره‌وری، وضعیت شرکت را برای حرکت روبه‌ پیشرفت و بهبود امور مجموعه یاری دهند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.