| کد خبر: 141632 |

رفع مشکلات تردد دریایی برای اهالی جزیره خارگ

بخشدار ویژه خارگ از رفع مشکلات تردد دریایی به جزیره خارگ خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از ٧٠٠ صندلی در این مسیر وجود دارد که شش شناور مسئول جابجایی مسافران هستند.

تین نیوز

 بخشدار ویژه خارگ از رفع مشکلات تردد دریایی به جزیره خارگ خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از ٧٠٠ صندلی در این مسیر وجود دارد که شش شناور مسئول جابجایی مسافران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رضایی عصر دوشنبه در بازدید از اسکله صیادی وپایانه مسافربری مروارید خارگ اظهار داشت: در حوزه تردد دریایی در حوزه حمل و نقل ورود ویژه ای داشتیم و با حساسیت خاص به مشکلات تردد را رصد می‌کنیم و در صورت نیاز ورود می‌کنیم.

بخشدار ویژه خارگ خاطرنشان کرد: نگاه استاندار و فرماندار بوشهر به جزیره خارگ نگاه ویژه‌ای است و به‌صورت روزانه مسائل خارگ را پیگیری می کنند.

وی افزود: شرایط ورود بخش خصوصی را با تمام توان و ظرفیت بخشداری را بکار گرفته‌ایم تا بخش خصوصی بتواند فعالیت کند و مبنای کار ما صداقت و استفاده از توان حداکثری در منطقه است.

رضایی ادامه داد: متاسفانه اطلاعات نادرستی  برخی اوقات به مردم داده می‌شود که به نظر می‌رسد با اهداف خاصی است، تنها راه برون رفت از مشکلات خارگ همدلی همزبانی است.

وی تصریح کرد: از اولین روز، مدیریت اینجانب در خارگ بر اصل همدلی و همراهی بوده و تا اخرین روز هم به اصل استوار خواهم ماند، ارائه خدمات به مردم مدنظر دولت است نه اشخاص و گروه ها.

بخشدار ویژه خارگ اضافه کرد: مشکلاتی در این زمینه وجود دارد که اکثر ریشه قدیمی دارند ، ولی هم اکنون با همکاری اداره بندر و دریانوردی خارگ پایانه مسافری مروارید تجهیز و استاندارد شده و کفیت ارائه خدمات مناسبی در رفاه شهروندان و مسافرین دارد.

رضایی با اشاره به ظرفیت مسافر در مسیر خارگ به گناوه و بوشهر بیان داشت: هم اکنون بیش از ٧٠٠ صندلی در این مسیر وجود دارد که شش شناور مسئول جابجایی مسافران هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.