| کد خبر: 141280 |

با حضور روسا و نمایندگان ارزیابی بنادر جنوبی کشور انجام شد:

برگزاری کارگاه آموزشی پایش شاخص‌ها در بندر امام خمینی(ره)

کارگاه آموزشی پایش شاخص‌های بیست‌ونه گانه با هدف ارتقای دانش رؤسا و نمایندگان قسمت‌های ارزیابی عملکرد بنادر جنوبی کشور طی مرداد ماه امسال به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) برگزار شد.

تین نیوز

کارگاه آموزشی پایش شاخص‌های بیست‌ونه گانه با هدف ارتقای دانش رؤسا و نمایندگان قسمت‌های ارزیابی عملکرد بنادر جنوبی کشور طی مرداد ماه امسال به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان بیان کرد: رعایت اصل عدالت در ارزیابی عملکرد بنادرو سیستمی‌‌سازی فرآیندهای ارزیابی عملکرد به مثابه شاخصی مهم در روند توسعه سازمانی و توجه به ابتکارات و ابداعات حین ارزیابی شاخص‌ها از هم نکاتی بود که طی این نشست یادآور شد.

معاون طرح و توسعه افزود: در ادامه این نشست رئیس اداره ارزیابی عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی طی گزارشی،  مجموعه اقدامات و روند برگزاری این کارگاه آموزشی را تبیین کرد و بندرامام خمینی(ره)را بندر پایلوت در ارزیابی موفقیت‌آمیز شاخص‌های عملکردی توصیف و از میزبانی مدیرکل بنادرو دریانوردی استان خوزستان و همکاران وی در جریان برگزاری شایسته این کارگاه تشکر کرد.

عسکری تصریح کرد: در جریان برگزاری کارگاه آموزشی ارزیابی عمکرد بنادر بر اساس  شاخص‌های بیست و‌نه‌گانه عمومی و اختصاصی، کارشناسان ارزیابی عملکرد از بنادر جنوب و سازمان بنادر و دریانوردی گردهم آمدند و تازه‌ترین روش‌ها و فرآیند ارزیابی عملکرد را بحث و بررسی  کردند.

اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان موفق شده است طی سال‌های اخیر به طور متوالی عنوان رتبه برتر در ارزیابی شاخص‌های عملکردی را بین بنادر سراسر کشور کسب کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.