| کد خبر: 141237 |

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد:

رانندگان تاکسی خرم‌آباد تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: رانندگان تاکسی خرم‌آباد تنها با پرداخت سالانه 50 هزار تومان از خدمات بیمه تکمیلی تا سقف‌های معین‌شده بهره‌مند می‌شوند.

تین نیوز

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: رانندگان تاکسی خرم‌آباد تنها با پرداخت سالانه 50 هزار تومان از خدمات بیمه تکمیلی تا سقف‌های معین‌شده بهره‌مند می‌شوند.

 محمد فتحی بیرانوند صبح امروز در مراسم رونمایی از لباس فرم رانندگان تاکسی ترمینال برون‌استانی خرم‌آباد با اشاره به دومین مرحله رونمایی از لباس فرم رانندگان تاکسی درون‌شهری خرم‌آباد اظهار داشت: در مرحله نخست لباس فرم رانندگان تاکسی فرودگاه خرم‌آباد در دهم تیرماه انجام و امروز نیز از لباس فرم رانندگان تاکسی ترمینال برون‌استانی خرم‌آباد رونمایی شد.

وی افزود: ظرف یک الی دو ماه آینده برای همه رانندگان تاکسی درون‌شهری خرم‌آباد لباس فرم تهیه خواهد شد که اقدامی بسیار مهم در راستای جلب اعتماد عمومی است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد عنوان کرد: حوزه حمل‌ونقل عمومی مشتری مدار است و اگر به هر دلیل خللی در خدمات‌رسانی ایجاد و اعتماد عمومی سلب شود به‌طور حتم این سیستم با اختلال مواجه خواهد شد و نارسایی‌هایی در آینده صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: تاکنون اقدامات و فعالیت‌های بسیار مهمی در سازمان صورت گرفته و می‌توان به ساخت ترمینال بزرگ برون‌استانی خرم‌آباد اشاره کرد که این پروژه ظرف دو الی سه هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

فتحی بیرانوند تصریح کرد: ساخت این پروژه یکی از مطالبات به‌حق مردم استان بود، با بهره‌برداری از این پروژه همه تعاونی‌ها در این مکان مستقر خواهند شد و این مجموعه به کانون توجه شهر خرم‌آباد تبدیل می‌شود.

وی سیستم حمل‌ونقل تاکسی را یکی از فراگیرترین سیستم‌ها دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از سیستم مسافربر درون‌شهری می‌تواند رفاه عمومی مردم را به دنبال داشته باشد و مردم می‌توانند با کمترین زمان و هزینه ممکن به اهداف خود برسند؛ با افتتاح ترمینال برون‌استانی اقدامات مهم‌تری درراستای ارائه خدمات الکترونیکی به مردم انجام خواهد شد و در آینده نیاز به مراجعه حضوری رانندگان به سازمان نیست و به صورت اینترنتی مرخصی و کارت شهری رانندگان صادر می‌شود.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: اقدامات فرهنگی مناسبی نیز توسط سازمان صورت گرفته که می‌توان به تهیه نشریه داخلی سازمان تحت عنوان "تاکسی خبر" اشاره کرد که طی روزهای آینده به شکل وسیعی در بین رانندگان تاکسی توزیع می‌شود که با این اقدام رانندگان تاکسی در جریان فعالیت‌های سازمان قرار خواهند گرفت.

وی اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌ای با شرکت "های لنت" برقرارشده که لنت موردنیاز دستگاه‌ها با 25 درصد زیر قیمت کارخانه تحویل رانندگان می‌شود و اقلام مورد نیاز دیگر نیز در این شرکت تهیه می‌شود و رانندگان می‌توانند با مراجعه به تعاونی از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوند.

فتحی بیرانوند در راستای بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی خرم‌آباد افزود: برای نخستین بار تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد برکت به امضا رسیده که رانندگان تنها با پرداخت سالانه 50 هزار تومان از خدمات بیمه تکمیلی تا سقف‌های معین‌شده بهره‌مند خواهند شد؛ در بحث رفاهی نیز رایزنی‌هایی با بانک‌های طرف قرارداد انجام‌شده که طی یک برنامه زمان‌بندی رانندگان تاکسی به مشهد مقدس و مکان‌های تفریحی اعزام می‌شوند و قول می‌دهیم تا پایان سال بتوانیم بیشترین خدمات را به رانندگان تاکسی ارائه دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.