| کد خبر: 141167 |

◄ راه‌اندازی سامانه ثبت تخلفات ساختمانی و شهرسازی در قزوین

سامانه ثبت تخلفات ساختمانی و شهرسازی در آینده نزدیک در استان قزوین راه اندازی می شود.

تین نیوز

سید مرتضی نصری خبرنگار تین‌نیوز از قزوین: سامانه ثبت تخلفات ساختمانی و شهرسازی در آینده نزدیک در استان قزوین راه اندازی می شود.

رئیس اداره نظام‌ مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:راستای ماموریت پیاده‌سازی خدمات شهری و نیز به منظور نظارت بر ساخت و ساز و رعایت حقوق شهروندی این سامانه همزمان با سراسر کشور، در این استان راه‌اندازی می‌شود.

حامد عبدالرزاقی تصریح کرد: با راه‌اندازی سامانه یاد شده، از این پس شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر نوع تخلف از قانون در حوزه ساختمان و یا شهرسازی آن را به اطلاع کارشناسان این اداره کل رسانده تا آنها جهت انجام بازدید حضوری از محل وقوع تخلف اقدام کنند.

وی افزود:افزایش غیرمجاز تراکم، سطح اشغال، تعداد طبقات و سایر موارد مربوط به حوزه ساخت و ساز ساختمانی، رعایت نکردن اصول ایمنی و نیز ساخت و ساز غیرمجاز یا تغییر غیرقانونی کاربری ملک از جمله مواردی است که شهروندان می توانند در صورت مشاهده آن را از طریق سامانه شهراه به نشانی shahrah.mrud.ir انعکاس دهند.

عبدالرزاقی در پایان گفت: با توجه به مسئولیت اداره کل راه و شهرسازی جهت نظارت عالی بر ساخت و سازها، اطلاعات درج شده در اسرع وقت برای اطلاع کارشناسان و مدیران مربوطه ارسال می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.