| کد خبر: 140995 |

در گفت‌وگو با تین‌نیوز، عنوان شد:

◄ نرخ آرم طرح ترافیک موتورسیکلت‌ها اعلام شد

مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، از ثبت‌نام اولیه موتورسیکلت‌ها به منظور ورود به محدوده طرح ترافیک خبر داد.

تین نیوز

مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، از ثبت‌نام اولیه موتورسیکلت‌ها به منظور ورود به محدوده طرح ترافیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مصطفی قنبرنژاد با اشاره به این‌که دارندگان موتورسیکلت‌ها در ابتدا وجهی را جهت ثبت‌ درخواست خود پرداخت نمی‌کنند، گفت: متقاضیان دریافت آرم طرح ترافیک در نیمه دوم سال برای دریافت آرم باید مبلغی را به عنوان هزینه ورود به طرح بپردازند، که این کار طبق مصوبه شورای شهر به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

وی در ادامه گفت‌وگو با این شبکه خبری، با بیان این مطلب که «هزینه استفاده از محدوده طرح ترافیک بسته به نوع موتورسیکلت متفاوت است»،افزود: در این طرح موتورسیکلت‌های کاربراتوری به دلیل آلایندگی بیشتر عوارض بالاتری در مقایسه با دیگر موتور موتورسیکلت‌ها می‌پردازند.

قنبرنژاد نرخ عوارض هر نوع موتورسیکلت را به تفکیک این‌گونه عنوان کرد: موتورسیکلت کاربراتوری 245 و انژکتوری و هیبریدی 137 هزار تومان برای یک سال تردد در محدوده طرح ترافیک باید هزینه کنند.

مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از 57 هزار موتورسیکلت اطلاعات خود را در سامانه ثبت رسانده‌اند، موتورسیکلت‌های برقی صرف ثبت اطلاعات خود می‌توانند رایگان در محدوده طرح ترافیک تردد داشت باشند.

به گزارش تین‌نیوز، این سخنان در حالی گفته شد که پیش از این گمان می‌رفت تردد و ثبت درخواست موتورسیکلت‌ها هر دو به صورت رایگان خواهد بود.

این اقدام در راستای ساماندهی موتورسیکلت‌ها در محدوده طرح ترافیک و در عین حال جلوگیری از آلایندگی هوا در هسته مرکزی شهر صورت گرفته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.