| کد خبر: 140280 |

انجام 120 پرواز هفتگی و اجرای 29 پروژه عمرانی در فرودگاه بوشهر

مدیرکل فرودگاه بوشهر از افزایش چشمگیر پروازهای این فرودگاه به 120 پرواز و اجرای 29 پروژه عمرانی در فرودگاه بوشهر خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه بوشهر از افزایش چشمگیر پروازهای این فرودگاه به 120 پرواز و اجرای 29 پروژه عمرانی در فرودگاه بوشهر خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، کمال دهقان منشادی با اشاره به اینکه در بهمن و اسفند سال 95 در مقایسه با همین زمان در سال 94، رکورد بالاترین نسبت افزایش پرواز و مسافران با رشد 80 درصدی پرواز و 90 درصدی مسافران در میان فرودگاه‎های کشور متعلق به فروگاه بوشهر است، گفت: در روزهای اخیر با برقراری 14 پرواز جدید در مسیر بوشهر- تهران و بالعکس تعداد پروازهای هفتگی این فرودگاه به 120 پرواز رسیده، این در حالی است که در دی 95 که من این سمت را پذیرفتم،18 پرواز در این فرودگاه برقرار بود.

وی با اشاره به اینکه در این مدت توانسته است با مذاکرات انجام شده، شرکت‎های هواپیمایی تابان، کاسپین، سپهران و قشم ایر را در این فرودگاه فعال کند، گفت: تا پیش از این نیز شرکت‎های هواپیمایی زاگرس، کیش ایر، آسمان، ایران ایر، ماهان و نفت در فرودگاه بوشهر فعال بودند که اقدام به افزایش پروازهای خود کرده اند.

دهقان منشادی درباره مقاصد پروازی فرودگاه بوشهر گفت: اکنون در مسیرهای مشهد، تهران، اصفهان، اهواز، کیش، خارک و سیری و همچنین دبی و تفلیس پرواز داریم.

مدیرکل فرودگاه‎های استان بوشهر درباره پروژه‎های اجرا شده در این فرودگاه نیز گفت: در این مدت حدود چهار میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران را در 29 پروژه مختلف هزینه کرده‎ایم.

وی با اشاره به مهمترین پروژه اجرا شده گفت: گازرسانی، برق‎رسانی و تفکیک کنتور‎های برق، صرفه‎جویی در مصرف آب با تعویض چهار کیلومتر لوله اصلی فرسوده، تکمیل شبکه فیبرنوری با افزایش 3.5 کیلومتر فیبرنوری جدید، بهسازی محوطه ترمینال، بهسازی ساختمان تکنیکال بلاک، بازسازی سرویس‎های بهداشتی سالن عمومی و ورودی ترمینال داخلی، بهسازی ظاهر منازل سازمانی و بهسازی پارکینگ خودروی اداری، از جمله پروژه‎های انجام شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.