| کد خبر: 139811 |

سود ناقلات قطر کم شد

شرکت ناقلات قطر در نیمه نخست سال 2017 میلادی با کاهش سود مواجه شد.

تین نیوز

شرکت  ناقلات قطر که در حمل و نقل گاز فعال است اعلام کرد که در نیمه نخست سال 2017 میلادی با کاهش سود خالص مواجه شده و 409 میلیون ریال قطر (112.3 میلیون دلار) سود برده است.

به گزارش گروه بین الملل  مارین تایمز، این شرکت در مدت مشابه سال گذشته 501 میلیون ریال قطر (137.6 میلیون دلار) سود کرده بود.

دلایل کاهش سود ناقلات در نیمه نخست سال جاری پائین آمدن تعداد روزهای اجاره کشتی‎های ناوگان این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، اثر تغییرات در ارزیابی ارزش کشتی‎های ناوگان، و عملکرد ضعیف شرکت‎های سرمایه‎گذاری مشترک این خط کشتیرانی قطری بوده است.

ناقلات همچنین اعلام کرده است که پرداخت اقساط وام‎های گرفته شده توسط این شرکت در زمان های مقرر موجب کاهش سودآوری شده است.

این شرکت با انتشار بیانیه ای خاطر نشان کرد: "عملکرد پایدار ناقلات نشان دهنده احتیاط و برنامه‎های تجاری راهبردی با هدف رشد و توسعه سریع شرکت است."

در نیمه نخست امسال مدیریت 4 فروند کشتی دیگر به شرکت ناقلات سپرده شده تا به این ترتیب مجموع کشتی های تحت مدیریت این شرکت کشتیرانی به 16 فروند برسد.

علاوه بر این، ناقلات تفاهم نامه همکاری را با Hoegh LNG امضا کرد که به موجب دو شرکت به صورت استراتژیک در پروژه های واحدهای ذخیره سازی و فرآورش گازی شناور (FSRU) با یکدیگر همکاری می کنند.

عبدالله السولیتی، مدیرعامل ناقلات، اظهار کرد: "این همکاری اقدامی استراتژیک برای ما قلمداد می شود چراکه همیشه به دنبال ورود به فرصت هایی هستیم که از فن آوری های نوین در آنها استفاده می شود و راه حل های بیشتری را برای عرضه انرژی های پاک به جهان ارائه می کند."

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.