| کد خبر: 139644 |

در خراسان جنوبی انجام شد:

اتمام عملیات اجرایی پروژه آسفالت راه روستایی قنبرآباد- رضویه دیهوک

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی به‌منظور بررسی و بازدید از پروژه‌های در دست اجرا به شهرستان طبس سفر کرد، این در حالیست که عملیات آسفالت راه روستایی قنبرآباد - رضویه به پایان رسید.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی به‌منظور بررسی و بازدید از پروژه‌های در دست اجرا به شهرستان طبس سفر کرد، این در حالیست که عملیات آسفالت راه روستایی قنبرآباد - رضویه به پایان رسید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان جنوبی، مهدی جعفری و هیئت همراه از پیشرفت عملیات اجرایی باندهای دوم طبس- یزد و طبس – اصفهان بازدید کرد و همزمان اراضی مورد نیاز جهت اجرای ادامه باندهای دوم به پیمانکار مربوطه تحویل داده شد.

جعفری در بازدید از پروژه ورودی طبس –بشرویه گفت: از مجموع چهار ورودی طبس، وظیفه احداث دو ورودی شامل: طبس – یزد و طبس- بشرویه به راه و شهرسازی محول شده که هم‌اکنون ورودی طبس – یزد در دست ساخت است و با پیگیری‌های صورت گرفته مناقصه باند دوم طبس- بشرویه نیز به زودی انجام می‌شود.

همچنین مهربان سرپرست اداره راه و شهرسازی دیهوک در خصوص پروژه عملیات آسفالت راه روستایی قنبرآباد - رضویه عنوان کرد: عملیات مذکور به طول ۷.۵ کیلومتر و از محل تأمین سهمیه قیر رایگان و اعتبارات داخلی انجام شد.

وی با بیان اینکه این پروژه در مدت ۵ روز انجام شد از مساعدت و همکاری مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیریت ساخت و توسعه راه‌ها، اداره نظارت بر ساخت راه‌های روستایی و همچنین همکاری مهندس آخوندی مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک و همکارانشان تقدیر و تشکر کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.