| کد خبر: 139593 |

عملیات تعریض محور بیاشوش – شیخ صله با 40 درصد پیشرفت فیزیکی درحال اجراست

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جاده های اورامانات چهار بانده می شوند، گفت: عملیات تعریض و زیرسازی محور بیاشوش به شیخ صله با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

تین نیوز

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جاده های اورامانات چهار بانده می شوند، گفت: عملیات تعریض و زیرسازی محور بیاشوش به شیخ صله با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

به گزارش ایرنا،  شهاب نادری روز دوشنبه در بازدید ازعملیات تعریض و بهسازی محور بیاشوش به شیخ صله افزود: برای تعریض و چهاربانده کردن این مسیر 350 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است .

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت این مسیر در توسعه منطقه، پیش بینی می شود پیشرفت فیزیکی این محور تا پایان تابستان امسال به 70 درصد برسد.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سفر رییس جمهوری به استان کرمانشاه و طی نشست هایی که با وزیر راه و شهرسازی داشتیم مقرر شد که محور روانسر به مرز شیخ صله و محور روانسر به مرز شوشمی چهار بانده و تعریض شود.

نادری افزود: هم اکنون بودجه محور روانسر به مرز شیخ صله به میزان 350 میلیارد ریال تخصیص یافته و برای تخصیص اعتبار محور روانسر به مرز شوشمی نیز در تلاش هستیم.

وی افزود: در مجموع برای چهاربانده کردن جاده های منطقه اورامانات 750 میلیارد ریال اختصاص یافته است.
نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جاده های منطقه اورامانات مشخصه نظامی دارند، خواستار تسریع و توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی به این موضوع شد.

شهرستان های اورامانات (پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی) در شمال غرب کرمانشاه قرار دارند.
 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.