| کد خبر: 139499 |

مه آبادی در نوشهر خبر داد

جانمایی اراضی فرودگاه های استان مازندران در نقشه کاداستر

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی در جریان بازدید از فرودگاه نوشهر، از جانمایی اراضی فرودگاه های استان مازندران در نقشه کاداستر خبر داد.

تین نیوز
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی در جریان بازدید از فرودگاه نوشهر، از جانمایی اراضی فرودگاه های استان مازندران در نقشه کاداستر خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاههای مازندران؛ رحمت اله مه آبادی در جریان بازدید از فرودگاه نوشهر، از نزدیک با همکاران واحد های مختلف فرودگاهی دیدار و گفتگو کرد.

وی به مستندسازی اراضی فرودگاهها اشاره کرد و افزود: اراضی هر سه فرودگاه استان در راستای صیانت از حقوق بیت المال و سرمایه های دولت مستندسازی و در نقشه کاداستر جانمایی شده است که این خود گام بزرگی در جهت تثبیت املاک و اراضی و سرمایه های شرکت فرودگاههای کشور است.

 مه آبادی همچنین ضمن بازدید از سطوح پروازی، بر همکاری مجموعه مدیریتی استان برای رفع معارض اطراف فرودگاهها تاکید کرد و افزود : با مساعدت مسئولین استان و رفع موانع پروازی موجود شامل هتل و پل عابر هوایی واقع در آستانه باند شرقی، امکان توسعه باند و گسترش فعالیتهای پروازی متصور خواهد شد.

 رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور همچنین از طرح توسعه ترمینال فرودگاه نوشهر هم بازدید کرد و دستور لازم را به منظور تکمیل و تامین تجهیزات ترمینالی و بهره برداری هرچه سریعتر از آن را صادر کرد.

مه آبادی با تاکید بر رعایت حقوق شهروندان و ضرورت تکریم مردم و مسافران اظهار داشت: هرگونه برنامه توسعه ای در فرودگاهها باید در راستای تامین منافع مردم و در جهت تسهیل و رفاه عمومی باشد .

وی درباره بهره برداری موثر از سامانه های کمک ناوبری و همچنین تجهیزات مورد نیاز در واحدهای عملیاتی، دستور لازم را صادر کرد.

مه آبادی همچنین به افرایش ۱۸۰ درصدی پروازهای فرودگاه نوشهر طی دو ماه اخیر اشاره کرد و افزود: فرودگاه نوشهر پتانسیل و ظرفیت توسعه و گسترش فعالیتهای پروازی را دارد و در این راستا لازم است ضمن اقدامات شرکت فرودگاههای کشور، مسئولین استانی نیز همکاری لازم را برای سرعت بخشیدن به تعالی فرودگاه اعمال کنند.

گفتنی است؛ در جریان سفر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاههای ایران، وطن خواه مدیرکل فرودگاههای استان ضمن همراهی با مدیرعامل، گزارشی را از وضعیت پروازها، پروژه ها و اقدامات انجام شده در فرودگاه نوشهر ارائه داد.

 وطن خواه با اشاره به فعالیت صورت گرفته، به احداث حدود ۱۳۰۰ متر دیوار بتونی و همچنین اجرای پروژه دوربین های مداربسته و فیبر نوری در راستای اهداف امنیتی اشاره کرد و افزود: در سال جاری بخشی از پروژه های بهسازی فرودگاه نوشهر  در غالب ۲۵ میلیارد ریال اعتبار پس از انجام مناقصه اجرا خواهد شد.

 لازم به ذکر است که اکنون ماهیانه حدود ۱۵۰ پرواز مسافربری از فرودگاه نوشهر به مقصد شهرهای تهران، شیراز، اهواز و مشهد و حدود ۱۰۰ سورتی پرواز آموزشی و تفریحی انجام می شود که در صورت توسعه زیرساخت های فرودگاهی، امکان افزایش در مسیرهای پروازی و تعداد آنها وجود دارد .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.