| کد خبر: 139481 |

اپلیکیشنی برای کمک به تاکسی‌های رسمی پایتخت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از غرفه «کارپینو» در نمایشگاه الکامپ گفت: کارپینو دغدغه من در مورد بیکار شدن رانندگان تاکسی‌های شهر با حضور کسب‌وکارهای اینترنتی را برطرف کرد.

تین نیوز

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از غرفه «کارپینو» در نمایشگاه الکامپ گفت: کارپینو دغدغه من در مورد بیکار شدن رانندگان تاکسی‌های شهر با حضور کسب‌وکارهای اینترنتی را برطرف کرد.

محمود واعظی افزود: چند ماه پیش من دغدغه‌ای پیدا کردم که با حضور کسب‌وکارهای اینترنتی همچون اسنپ و تپسی، رانندگان تاکسی‌ها به سمت کاهش درآمد و بیکاری خواهند رفت. وی ادامه داد: این موضوع سبب ایجاد چالش بین تاکسی‌ها و کسب‌وکارهای اینترنتی شد و آنها رو در روی هم قرار گرفتند. واعظی گفت:امروز اپلیکیشن کارپینو دغدغه بیکار شدن تاکسی‌ها را کاهش داده و سبب شده تا تاکسیرانان با فناوری‌های جدید آشنا شوند.

احسان جهانی مدیرعامل کارپینو نیز در این دیدار گفت: با کسب مجوزهای لازم از تاکسیرانی تهران و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری توانستیم اولین اپلیکیشن درخواست خودرو با حضور تاکسی‌های رسمی را به کاربران اینترنت در ایران ارائه دهیم. جهانی افزود: در اپلیکیشن ما هم اکنون بیش از ۱۲ هزار راننده تاکسی به حمل و نقل کاربران می‌پردازند که این رانندگان خودروهای تاکسی معمولی، لوکس، ون و تاکسی بانوان دارند.

مدیرعامل کارپینو گفت: ما با این اپلیکیشن توانستیم کاهش ۴۰ درصدی رانندگان تاکسی که در دو سال اخیر به خاطر حضور اپلیکیشن‌های درخواست خودرو به وجود آمده بود را پوشش دهیم. واعظی در این دیدار ضمن رضایت کامل از حضور کارپینو خواهان گسترش عرصه فعالیت این اپلیکیشن شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.