| کد خبر: 138895 |

شهردار آینده تهران خیز ریاست جمهوری برندارد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت انتخاب شهردار تهران از بین شخصیت‌های کارکشته غیرسیاسی گفت که انتخاب شهرداری با مارک اصلاح‌طلبی اداره پایتخت را با مشکل مواجه خواهد کرد.

تین نیوز

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت انتخاب شهردار تهران از بین شخصیت‌های کارکشته غیرسیاسی گفت که انتخاب شهرداری با مارک اصلاح‌طلبی اداره پایتخت را با مشکل مواجه خواهد کرد.

عبدالرضا هاشم‌زایی اظهار داشت: من معتقدم باید سیاسی بودن شهردار تهران را ضعیف کنیم و یک تکنوکرات و کسی که شهر را می‌شناسد به عنوان شهردار انتخاب کنیم نه این‌که فردی به عنوان شهردار انتخاب شود که از همان ابتدا خیز ریاست جمهوری بردارد.

وی افزود: لازم نیست شهردار تهران فردی سیاسی باشد بلکه باید یک شخصیت متخصص و کارآمد باشد که حاشیه سیاسی هم نداشته باشد؛ زیرا اداره شهر تهران نیازمند همکاری تمام قوا با شهرداری است، لذا اگر ما از همان ابتدای یک شخصیت سیاسی را به این سمت انتخاب کنیم به مشکل بر می‌خوریم.

وی یادآور شد: انتخاب شهرداری که مارک اصلاح‌طلبی کامل بر پیشانی دارد از همان ابتدا موجب بروز مشکلات خواهد شد و در نتیجه شهر به درستی اداره نمی‌شود؛ بنابراین ما نیاز داریم که یک شخصیت کارکشته غیرسیاسی را در کسوت شهردار تهران داشته باشیم که همه قوا با او همراهی کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره انتخاب شهردار تهران از بین منتخبان شورای شهر پنجم نیز گفت: من با این رویکرد مخالفم. کسی که می‌خواسته شهردار شود نباید کاندیدای شورای شهر می‌شد که رأی مردم را بگیرد و بعد به عنوان شهردار از شورا کنار بکشد. با برخی اعضای منتخب شورای شهر پنجم هم صحبت کردم آن‌ها هم به شدت مخالف بودند و به نظر می‌رسد کسی از داخل شورا به عنوان شهردار تهران انتخاب شود در این زمینه دودستگی ایجاد خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.