| کد خبر: 137957 |

تاکسی‌های غیرفعال کرج شناسایی و تعیین تکلیف می‌شوند

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز با تاکید بر استانداردسازی سامانه‌های سرمایشی و گرمایشی خانگی و تجاری خاطرنشان کرد: ارتقاء شبکه‌های پایش زیست محیطی از طریق تکمیل زیرساخت‌های مخابراتی نیز در دستور کار قرار دارد.

تین نیوز

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز با تاکید بر استانداردسازی سامانه‌های سرمایشی و گرمایشی خانگی و تجاری خاطرنشان کرد: ارتقاء شبکه‌های پایش زیست محیطی از طریق تکمیل زیرساخت‌های مخابراتی نیز در دستور کار قرار دارد.

مهدی مهرور در کارگروه کاهش آلودگی هوا که امروز چهارشنبه(21 تیر) در استانداری البرز برگزار شد، گفت: برنامه‌هایی در استان پیگیری می‌شود تا از طریق آن صنایع آلاینده نوسازی، بازسازی شده و فناوری آنها ارتقاء یابد.

مهرور با تاکید بر لزوم استقرار این صنایع در خارج از حریم شهرها افزود: پیش از این گازسوز شدن واحدهای تولیدی و صنعتی استان نیز مصوب شده و باید پیگیری شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی دارای سیستم پایش لحظه‌ای نیز باید به سامانه جامع مدیریت اطلاعات اداره کل حفاظت محیط زیست متصل شوند.

این مسئول از انجام اقداماتی برای شناسایی و تعیین تکلیف تاکسی‌های غیرفعال کرج خبر داد و گفت: برنامه‌هایی برای گشودن گره‌های ترافیکی کرج نیز در حال بررسی است.

مهرور ادامه داد: لزوم کاهش صدمات وارده بر تاسیسات تصفیه آب شهر ناشی از ریزگردها نیز از دیگر مصوباتی است که در حال پیگیری است.

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز در ادامه با تاکید بر استانداردسازی سامانه‌های سرمایشی و گرمایشی خانگی و تجاری خاطرنشان کرد: ‌ارتقاء شبکه‌های پایش زیست محیطی از طریق تکمیل زیرساخت‌های مخابراتی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه گفت: سازمان برنامه و بودجه باید  اعتبارات لازم را برای تحقق مصوبات ‌مربوط به مقابله با پدیده گرد و غبار دستگاه‌های اجرایی را  پیش بینی و پایدار کند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.