| کد خبر: 137880 |

◄ تلاش پسابرجامی مپنا برای همکاری با جنرال الکتریک

پس از اجرای برجام، همکاری و ارتباطات تجاری ایران در سطح بین الملل با کشورهایی که برای تولید محصولات خود از قبیل خودرو، قطعات خودرو، هواپیما، قطعات هواپیما و مصنوعات حوزه نفت از تکنولوژی لازم برخوردار بودند، بیشتر شد. در این میان گروه مپنا که در زمینه نفت و گاز، نیرو، حمل ونقل ریلی و سرمایه گذاری فعالیت دارد خبر از احتمال قریب به یقین همکاری با جنرال الکتریک را داده است.

تین نیوز

پس از اجرای برجام، همکاری و ارتباطات تجاری ایران در سطح بین‌المللی با کشورهایی که برای تولید محصولات خود از قبیل خودرو، قطعات خودرو، هواپیما، قطعات هواپیما و مصنوعات حوزه نفت که از تکنولوژی لازم برخوردار بودند، بیشتر شد. در این میان گروه مپنا که در زمینه نفت و گاز، نیرو، حمل‌‌ونقل ریلی و سرمایه‌گذاری فعالیت دارد خبر از احتمال قریب به یقین همکاری با جنرال‌الکتریک را داده است.

مدیرعامل گروه مپنا از مذاکره با جنرال‌الکتریک برای همکاری در زمینه محصولات مشترک خبر داد. عباس علی‌آبادی اعلام کرد: پس از اجرای برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) مذاکراتی را با شرکت جنرال‌الکتریک برای همکاری در زمینه محصولات مشترک آغاز کردیم اما در این مذاکرات هنوز به نتیجه‌گیری نرسیده‌ایم.

علی‌آبادی افزود: فعلا آنها آمده‌اند و بازدیدهایی از مجموعه ما داشته‌اند. شرکت جنرال‌الکتریک که یکی از شرکت‌های درجه اول در صحنه ساخت تجهیزات دوار است، از گذشته در ایران فعالیت داشته و هنوز بسیاری از نیروگاه‌های کشور از توربین‌های جنرال‌الکتریک استفاده می‌کنند.

علی‌آبادی ادامه داد: مپنا نیز زمانی که هنوز توربین تولید نمی‌کرد، در بعضی از طرح‌ها از توربین‌های جنرال‌الکتریک استفاده می‌کرد. مپنا در تلاش است تا در سطح بین‌المللی با جنرال الکتریک یک همکاری حرفه‌ای و تخصصی داشته باشد.

مدیرعامل گروه مپنا در مورد زمینه‌های همکاری دو شرکت گفت: توربین‌سازان از زیرساخت‌های مشابهی برخوردارند و به زمینه‌های مشابهی ورود پیدا می‌کنند؛ به‌عنوان نمونه جنرال الکتریک در زمینه‌های لکوموتیو، تجهیزات نفت و گاز و تجهیزات پزشکی فعالیت می‌کند و ما نیز در همین زمینه‌ها فعالیت داریم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.