| کد خبر: 137708 |

فرصت یک هفته ای مجلس به بانک مرکزی برای رفع مشکل سپرده گذاران موسسات مالی

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان مجلس امروز به بانک مرکزی یک هفته فرصت دادند تا مشکل سپرده گذاران موسسات مالی همچون کاسپین را حل و فصل و گزارش آن را به مجلس ارائه کنند.

تین نیوز
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان مجلس امروز به بانک مرکزی یک هفته فرصت دادند تا مشکل سپرده گذاران موسسات مالی همچون کاسپین را حل و فصل و گزارش آن را به مجلس ارائه کنند.
دکتر علی لاریجانی در آغاز نشست علنی امروز (سه شنبه 20 تیرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز با رئیس کل بانک مرکزی برای بررسی مشکلات سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری خاطرنشان کرد: در این جلسه با حضور رئیس کل بانک مرکزی و همکاران وی مشکلات سپرده گذاران این موسسات اعتباری بررسی شد و در این جلسه دکتر پزشکیان که از سوی مجلس مسئولیت پیدا کرده بود تا در جلساتی این موضوع را رسیدگی کند، گزارشی به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: همچنین در ادامه این جلسه رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از نحوه و تدبیری که برای حل این مسئله داشتند ارائه کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعدادی از نمایندگان مجلس نیز حل این مشکل و طریق آن را راهنمایی کردند،تصریح کرد: در مجموع در مجلس این نظر به بانک مرکزی اعلام شد که باید در اسرع وقت این مشکل به نحو عام حل شود و اگر نیاز دارند بخش های دیگر کشور از جمله مجلس در این خصوص تصمیم گیری کند تا ظرف هفته آینده این گزارش را یا از طریق دولت به مجلس ارائه کنند و یا خود می توانند در دولت این مسئله را حل کنند؛به طوری که نگرانی افرادی که در این موسسات سرمایه گذاری کردند رفع شود از این رو ما از بانک مرکزی خواستیم با برگزاری جلسه ای به سرعت این موضوع را مطرح و در خصوص آن تصمیمات لازم اتخاذ شود.

دکتر لاریجانی خاطرنشان کرد:در این جلسه پیشنهادی مطرح شد که به این نحو اگر عمل شود؛می تواند رافع مشکل باشد و دغدغه مردم را حل کند که انشاءالله تا هفته آینده این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا به سرانجام برسد.

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.