| کد خبر: 137581 |

سعیدی پور اعلام کرد: مراکز HSE و آتش نشانی بندر شهید رجایی ممیزی شدند

معاون امور بندری و منطقه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از انجام ممیزی مراکز HSE و آتش نشانی مجتمع بندری شهید رجایی خبر داد.

تین نیوز

معاون امور بندری و منطقه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از انجام ممیزی مراکز HSE و آتش نشانی مجتمع بندری شهید رجایی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، " محمدعلی اصل سعیدی پور " معاون بندری و منطقه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در آیین اختتامیه این دوره از ممیزی، ضمن تشکر از زحمات تیم ممیزی، از تلاش های شبانه روزی مرکز HSE و آتش نشانی بندر شهید رجایی تقدیر کرد.

وی اظهار داشت: در این ممیزی، تمامی شاخص های عملکردی HSE و آتش نشانی مطابق با استاندارد های ISO۱۴۰۰۱ و OHSAS۱۸۰۰۱ مورد پایش و ارزیابی قرار گرفت.

سعیدی پور با اشاره به ایجاد ساختار یکپارچه HSE و آتش نشانی از ابتدای سال جاری در بندر شهید رجایی، انجام این مهم را اقدامی جهت ایجاد هماهنگی درون سازمانی به منظور ارتقاء شاخص عملکرد HSE و آتش نشانی در بندر دانست.

 

معاون امور بندری و منطقه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با اشاره به سرعت شتابان رشد و توسعه بندر شهید رجایی، لزوم حفظ و ارتقاء استاندارد های مربوط به HSE و آتش نشانی را مورد تاکید قرار داد.

وی ممیزی های صورت گرفته طی سال های های اخیر را از فعالیت های بسیار خوب و موثر سازمان بنادر جهت پیگیری هر چه بهتر مشکلات و نارسایی های موجود در بنادر دانست و از مدیریت HSE و آتش نشانی سازمان جهت هماهنگی و اجراء ممیزی سالیانه بنادر قدردانی کرد.

سعیدی پور با اعلام وجود برخی کمبود های ساختاری در بنادر، لزوم سرمایه گذاری بیش از پیش به ویژه در بخش توانمند سازی نیروی انسانی، رفع کمبودهای تجهیزاتی و نرم افزاری و ایجاد هماهنگی های برون سازمانی را خواستار شد.

 

معاون امور بندری و منطقه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در پایان انعکاس مناسب نقاط ضعف و قوت و به خصوص مشکلات ساختاری موجود در بنادر را از مهمترین دستاوردهای یک ممیزی ایده آل دانست و بر پیگیری این مهم توسط سازمان مرکزی و بنادر تاکید کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.